Vilka hundböcker ska man önska sig i julklapp?

Puttar upp tråden.

Vilka böcker rekommenderar ni att man köper till en person som funderar att skaffa sin första hund?
 
Vilken bok skulle du rekommendera? :) Alla typer av böcker går hem!
Puttar upp tråden.

Vilka böcker rekommenderar ni att man köper till en person som funderar att skaffa sin första hund?
Lugn och fokuserad hund av Åsa Jakobsson och vardagsträning med klicker av samma författare. :) Den första läser jag och påminner mig själv med och den andra ligger på ska köpa listan. :)
 
"Den missuppfattade hunden", av Per Jensen.
Att våga se hunden som en egen tänkande individ. Sen kanske vi nån j*vla gång kan få slut på den tramset om att vi ser hunden som en ränksmidare med önskan om att dominera oss. Borde vara obligatorisk för att som tänker skaffa hund.
 

Liknande trådar

Gnägg Snart är det jul! Jag är redan i julmode och lyssnar ivrigt på julmusik och planerar för julen tillsammans med Halle. Hur brukar ni...
Svar
16
· Visningar
1 110
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Att ha en underbar bok att läsa (gärna en tjock som tar sin tid) är en Lycka med stort L. När den tar slut är jag liksom lämnad i ett...
Svar
1
· Visningar
489
Senast: Derivata
·
Övr. Barn En vän ska få barn i år, och jag vill köpa något annat än kläder. Tänker på någon fin sago bok samling tex böckerna från disneyklubben...
2
Svar
38
· Visningar
2 031
Senast: Pratsch
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
17 860
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp