Bukefalos 27 år!

Vilka säkerhetsvästar har ni??

M

malört

Ska ha tag på en ny säkerhetsväst men vat ej vad jag ska köpa. Vill naturligtvis ha en smidig men också helst med
dragkedja om det finns.
Vad har ni andra att rekomendera?

:confused:

L

_LeLLe89_

jag har en jack ellis som jag är jättenöjd med. rätt mjuk från början, har dock inte dragkedja

M

maiden

Jag vet ej vad modellen heter men kan beskriva ;)
En grön Källqvist, dragkedja fram och resårband i ryggen.
Är nöjd med den, är snygg för att vara säkerhetsväst oxå :)

B

basjkir

Jag har en Jack Ellis som jag är mycket nöjd med. Det är ingen dragkedja på den men rätt smidig ändå.

/ Sandra :)

Jag har en crw-väst, köp den inte!! Jag tycker att den är väldigt osmidig, dragkedja är det inte heller...

P

piggis_83

Ehh ingen.... Har en gammal från Börjes med dragkedja men den modellen har säkert utgått nu!

M

Mixie

Jag har köpt min på Granngården. Minns ej namnet just nu. Jag tycker att de är bätter med kardborr, lättare att byta mo man skulle behöva någon gång.

L

l_isa

Sv: Vilka säkerhetsvästar har ni??

jag har en Eventer. har köpt den i finland iofs, men även ingdams har den, enda anledningen att jag köpte den i finland var att den var dryga 500 lappen billigare där... hade också sitt pris men hellre det än div. skador. :D

http://www.ingdams.dk/svensk/svensk/svensk.html <-- kika:)

Har en Jack Ellis som är helt underbar. Följsam och mycket bekväm. Har ej dragkejda men personligen ser jag det ej som någon nackdel.

Det blir en ny Jack Ellis om jag någon gång köper ny väst.

//Alice

C

Cim

Jag har en Zippa Plus som jag är mycket nöjd med. Den har dragkedja.

MVH Cim

Jag har en cobra som tillverkas av champion. Mycket smidig väst som jag stortrivs med! Har dragkedja!

Liknande trådar

Utrustning Halloj! Som rubriken lyder behöver jag tips på säkerhetsvästar. Har nog inte ridit med väst sen tidigt 2000tal och minns det som...
Svar
6
· Visningar
541
Utrustning Har en säkerhetsväst som varit med några år. Har varit med vid några avramlingar, dock inga särskilt farliga och den har inte blivit...
Svar
2
· Visningar
367
Senast: Andromedae
·
Hästmänniskan Jag är i valet och kvalet att jag vill sluta rida. Jag vat att jag inte ska jämföra mig men jag har sista tiden gått från träning och...
2
Svar
26
· Visningar
2 130
Utrustning Jag bröt ryggen för några månader sedan. Det gick bra, jag hade tur och är snart uppe på hästryggen igen. MEN, man inser ju att...
2
Svar
22
· Visningar
1 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Vad väljer ni att höra först?