Vilka säkerhetsvästar har ni??

M

malört

Ska ha tag på en ny säkerhetsväst men vat ej vad jag ska köpa. Vill naturligtvis ha en smidig men också helst med
dragkedja om det finns.
Vad har ni andra att rekomendera?

:confused:
 
jag har en jack ellis som jag är jättenöjd med. rätt mjuk från början, har dock inte dragkedja
 
Jag vet ej vad modellen heter men kan beskriva ;)
En grön Källqvist, dragkedja fram och resårband i ryggen.
Är nöjd med den, är snygg för att vara säkerhetsväst oxå :)
 
Jag har en Jack Ellis som jag är mycket nöjd med. Det är ingen dragkedja på den men rätt smidig ändå.

/ Sandra :)
 
Jag har en crw-väst, köp den inte!! Jag tycker att den är väldigt osmidig, dragkedja är det inte heller...
 
Ehh ingen.... Har en gammal från Börjes med dragkedja men den modellen har säkert utgått nu!
 
Jag har köpt min på Granngården. Minns ej namnet just nu. Jag tycker att de är bätter med kardborr, lättare att byta mo man skulle behöva någon gång.
 
Sv: Vilka säkerhetsvästar har ni??

jag har en Eventer. har köpt den i finland iofs, men även ingdams har den, enda anledningen att jag köpte den i finland var att den var dryga 500 lappen billigare där... hade också sitt pris men hellre det än div. skador. :D

http://www.ingdams.dk/svensk/svensk/svensk.html <-- kika:)
 
Sv: Vilka säkerhetsvästar har ni??

Har en Jack Ellis som är helt underbar. Följsam och mycket bekväm. Har ej dragkejda men personligen ser jag det ej som någon nackdel.

Det blir en ny Jack Ellis om jag någon gång köper ny väst.

//Alice
 
Sv: Vilka säkerhetsvästar har ni??

Jag har en Zippa Plus som jag är mycket nöjd med. Den har dragkedja.

MVH Cim
 
Sv: Vilka säkerhetsvästar har ni??

Jag har en cobra som tillverkas av champion. Mycket smidig väst som jag stortrivs med! Har dragkedja!
 

Liknande trådar

Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 293
Senast: Buongusto
·
Utrustning Behöver hjälp här, har en fruktansvärt obekväm skyddsväst (säkerhetsväst) och behöver köpa någon bättre. Någon som har tips på vad jag...
Svar
3
· Visningar
481
Senast: __sofia__
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
469
Senast: MimmiNO
·
Hemmet Främst påslakan men även underlakan. Använde innan Hemtex eco smooth, de var mjuka och kliade inte men ändå inte för sladdriga. Nu finns...
Svar
13
· Visningar
445
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp