Vilka saker kan du aldrig tänka dig att göra?

Hoppa fallskärm eller bungyjump. Mitt ex var ett stort fan av både ock, men trots att han var hur tuff och modig som helst pratade han inte på flera dagar efter att han fick dra reserven en gång. Så nej, tack!
 
Hoppa fallskärm eller bungyjump. Mitt ex var ett stort fan av både ock, men trots att han var hur tuff och modig som helst pratade han inte på flera dagar efter att han fick dra reserven en gång. Så nej, tack!
Jag tror @Lena Furberg skrev i en tråd att hon fick dra reserven tre gånger på de första tjugo hoppen och hon fortsatte ändå hoppa!
 
Följande kommer ej ske för mig....
Hoppa fallskärm el bungyjump.
Hålla i en orm.
Åka i en ubåt.
Bergsklättra utefter lodräta bergväggar
 
Äta insekter, framförallt levande (det sista gäller dock alla djur) :yuck:
Hoppa bungeejump
Friklättra i berg, skulle nog knappt våga klättra ute i sele (svindel deluxe)
 
Som ovan en del ”uppenbara” saker, men annars:
- Flyga (antar jag skulle göra undantag vid ev. sjukdom eller olycka...)
- Röka.
- Åka i en ubåt.

Hoppa bungeejump skulle jag inte heller göra!
 
- Skaffa barn.
- Arbeta med barn.
- Röka/snusa alt vara tillsammans med någon som gör det.
- Alla former av jobb som kan inkludera att behöva hjälpa någon med hygien/toalettbesök.
- Bo i en liten brf igen.
- Ingen typ av muskelhund eller trubbnos kommer innanför min dörr.
- Hoppa fallskärm eller liknande där man inte är förankrad i ett fast objekt.
- Bo i mellersta eller norra Sverige.

Listan kan bli hur lång som helst :laugh:
 
Förutom potentiellt farliga saker eller sådant som innebär att andra skadas:

Jag kommer aldrig någonsin skaffa barn eller jobba med barn. Skulle kunna jobba med att ha enstaka barn på kurs (i tex hantering av djur eller annat som jag är bra på) men inte något vanligt yrke med barn som tex skola/förskola eller så.

Kommer heller aldrig dricka kaffe eller vin, eller dricka alkohol i sådan mängd att jag blir kraftigt påverkad.

Förhoppningsvis kommer jag aldrig jobba vanliga kontorstider heller.
 
Paintball är SÅ kul! Springa, hoppa, gömma sig och försöka träffa någon annan innan de träffar dig! Mvh tävlingsinriktad :D
Jag är också tävlingsinriktad, men även väldigt rädd för plötsliga ljud och rörelser (typ som en häst :angel:). Får typ hjärtklappning vid blotta tanken på att springa runt i en skog och bara vänta på att någon ska "skjuta" på en så att det gör ont! Laser tag är fullt tillräckligt för mig, och även det är läskigt 🙈
 
- åka med på en såndär fiskebåt nånstans mitt ute i ingenting på djupt stormande hav
- dyka (alltså med dykutrustning)
- åka i eller gå in i ubåt
- åka till rymden
- röra i stora spindlar eller andra insekter
- äta spindlar eller andra insekter

En massa annat förstås.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp