Vilka saker kan du aldrig tänka dig att göra?

  • Hoppa ner i vatten med hajar eller krokodiler
  • Gå ner i en grotta eller annat trångt utrymme (har fortfarande mardrömmar om när en tjej typ fastnar mellan två grottor i en skräckfilm, The Descent)
  • Vara hemmafru
 
Det finns ganska mycket jag inte skulle vilja göra. Dock väldigt få grejer jag skulle blåvägra att göra.

- Jobba med barn. :nailbiting:
- Jobba på call center
- Röka
- Hålla på med någon sorts knark
- Dricka alkohol
 
Rida fälttävlan själva terrängbanan då är alldeles för feg för det efter min ridolycka
Åka på kryssning av flera olika skäl, dels stormar, sen ser jag inte en båt som ett nöjespalats, sen tänker jag att hela semestern blir förstörd om t.ex någon smitta skulle uppkomma som sprider sig på båten.


Skulle heller inte jobba inom vårdande yrken eller skola/ barnomsorg. Jag har noll tålamod och är ingen vårdande person. All heder åt dem som gör det dock.
 
Bortsett från att döda/ skada människor eller djur (möjligtvis med undantag för om jag skulle ha höns som skulle behöva avlivas av någon anledning) :

Röka, jag undviker redan att gå nära folk som röker.
Att hålla på med någon drog, jag vet vad det kan göra med människor.
Att äta spenat frivilligt, krävs väldigt mycket för att jag ska testa det igen.
 
Hm, bra fråga. Omöjligt för mig skulle nog vara att klappa en spindel, tänker nu lite större spindlar som man brukar ha i terrarium och liknade.

Förutom det vete tusan va ja finner omöjligt... 🤔
Skansens terrarium hade en utställning med spindlar. Man hade möjlighet att få klappa en spindel. Inte en av de absolut största men rätt stor. Mitt ex tvingade dit mig för att klappa. Han trodde väl att det skulle få min fobi att lindras. Ja. Jag vågade faktiskt röra spindeln men inte sjutton blev fobin lindrigare. Efteråt var jag i chock som jag fick döva med alkohol.
 
Senast ändrad:
Jag har besökt Sala silvergruva och det gör jag aldrig om igen. Var väldigt nära att be guiden att få lämna gruppen och komma ut. Fruktansvärd upplevelse. Räddningen var att guiden var väldigt duktig och det var intressant men paniken var nära.
 
Skansens terrarium hade en utställning med spindlar. Man hade möjlighet att få klappa en spindel. Inte en av de absolut största men rätt stor. Mitt ex tvingade dit mig för att klappa. Han trodde väl att det skulle få min fobi att lindras. Ja. Jag vågade faktiskt röra spindeln men inte sjutton blev fobin lindrigare. Efteråt var jag i chock som jag fick döva med alkohol.
Jag har spindelfobi däremot har den blivit lindrigare sen jag blev singel, men tycker fortfarande inte om dom. Vi har ett par riktigt stora källarspindlar på jobbet och det är så vidrigt att se hur snabba de är trots att de är stora. Ryser bara jag tänker på det. 😨
 
Tittar just nu på ett program om olika oväder och inser att jag ALDRIG vill åka på kryssning. Tänk att vara instängd på ett fartyg när det stormar. Jag har redan upplevt oväder till sjöss. Åkte färja mellan England och Sverige och vi råkade ut för ett oväder på Nordsjön. Sen har det ju varit lite andra olyckor med kryssningsfartyg som gör mig negativt inställd till det hela.

Och inte glömma miljöaspekten. De där båtarna är riktiga miljöbovar.

Skulle aldrig åka luftballong heller. Det känns inte säkert.

Så vad är omöjligt för dig?

Det finns givetvis ner men vi kan ju börja här.

Åka halvvägs runt jorden för att semestra i en militärdiktatur.

Åka till fjällen och åka skidor nerför en backe.

Men kryssningar älskar jag, och hoppas att det kommer bättre alternativ för miljön.
 
Tittar just nu på ett program om olika oväder och inser att jag ALDRIG vill åka på kryssning. Tänk att vara instängd på ett fartyg när det stormar. Jag har redan upplevt oväder till sjöss. Åkte färja mellan England och Sverige och vi råkade ut för ett oväder på Nordsjön. Sen har det ju varit lite andra olyckor med kryssningsfartyg som gör mig negativt inställd till det hela.

Och inte glömma miljöaspekten. De där båtarna är riktiga miljöbovar.

Skulle aldrig åka luftballong heller. Det känns inte säkert.

Så vad är omöjligt för dig?

Det finns givetvis ner men vi kan ju börja här.

Jag skulle aldrig någonsin vilja vara politiker eller läkare.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp