vilka shabrak?

F

fossig

har en hoppsadel med inte så framskurna eller korta kåpor.
tycker att hoppshabrak är snyggt, men eftersom jag rider mest hemma i skogen, så använder jag allroundshabrak oftare... men jag tycker att de flesta allroundmodellerna är så långa ("neråt")

Någon som har tips på allroundshabrak som inte är så stora? gärna smårutigt, i bra kvalite?! :confused:
gärna som går att beställa över internet..

:bump:
 
Jag har en liknande sadel och mitt schbrak från Mia Rs sitter jättebra på... :bump:
 
Å jag som vill ha längre schabrak till min nya hoppsadel...
Alla mina gamla smårutiga schabrak från Börjes når inte så jag kan spänna sadelgjorden i "hällan".

Jag tänkte köpa mig Mia RS-allroundschabrak i hopp om att det ska vara längre (neråt, som du skrev) :o än vad Börjes schabrak är :confused:

Jag har dessvärre inga andra schabrak att rekommendera. Det blir ju en del Börjesgrejjer när man bor i Småland...
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 526
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 756
Senast: anna_panna
·
Kläder & Bli fin Jag har drabbats av något helt oförklarligt sug efter lyx. O_o Förstår inte riktigt varför, jag har alltid varit rätt enkel i mitt...
2
Svar
22
· Visningar
2 997
Senast: Tuvstarr
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 246
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp