Vilka ska till Dronninglund?

Cleese

Trådstartare
Ville bara kolla vilka mer som ska till Dronninglund i år? Hur hade ni tänkt er med boende? Husvagn för 750Dkr? Finns det andra boendalternativ i närheten? Tänkte gå 90km. Någon som vet om en normalömfotad häst behöver sulor?
//Monika

Sv: Vilka ska till Dronninglund?

Tjaba, vilken pålle är det som skall få åka till danmark??
Jag vet en mkt duktig ryttare som vill låna en häst till 65 km på dronninglund...så kan du tänka dig att ta med bägge så ring mig skall jag informera dig!!!!

Sv: Vilka ska till Dronninglund?

Det är Bouquet som ska få rasta sina lurviga. (Mina lurviga också!)
Kan tyvärr inte ta med Pamorina då hon går Vedema helgen innan, annars hade det ju varit grädde nu när du inte rider henne i år... Buhu buhu... :angel:

Liknande trådar

Hundhälsa Säkert en korkad fråga, men jag måste kolla 😁 Hon har sitt andra löp nu, hon är 15 månader, löpt runt 10 dagar, första dagarna har vi...
Svar
2
· Visningar
576
Senast: movi
·
Fordon Enligt listor ska vi ha A-mått 984 på förtältet. Tydligen ett udda A-mått då det inte finns några begagnade till skapligt pris. Men...
Svar
1
· Visningar
433
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 801
Senast: Kakis
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka