Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Förresten, nu kom jag på en grej fast det inte var jag själv som vann den - för några år sedan vann gammelmoster Berit, runt 75, en rosa navelkort topp i lycra med ett axelband och någon sorts hängande paljetter på.

Nu får jag en läskig bild i huvudet. :D
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Nu får jag en läskig bild i huvudet. :D

Det fick nog hon också :D Jag kan meddela att varken hon, min mamma eller jag själv är några som skulle röra sig ute bland folk i ett sådant plagg. Men det får mig i alla fall att småskratta lite lagom när jag rotar i hyllorna i klädkammaren och den dyker upp :D
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

När jag kom femma i en klubbtävling en gång, ca 13 år gammal, vann jag en osthyvel... :p
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

När jag gick ut gymnasiet fick jag ett diplom för mina fotograferingsskillz och förutom ett stort diplom fick jag även ett års medlemskap i Stenungsunds konstförening... Nu 4 år senare får jag fortfarande inbjudningar till vernisager och utställningar av dem...
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Alltså jag är nog trött, men tack för dagens asgarv!:rofl: Jag undrar verkligen också vad den där gula saken med fötter är för något :p
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Jag deltog i jullotteriet på en tidigare arbetsplats och vann, i egenskap av enda vegetarianen, givetvis julskinkan som var förstapriset. Som tur var vann jag faktiskt även en chokladask, och julskinkan donerade jag till mina föräldrar. Rätt lyckat ändå, trots allt. :)
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

*Kl*

:rofl::bow::bump:

Som jag skrattade när jag läste om era fantastiska vinster!
Ser era snopna/besvikna miner framför mig!

Här kommer mitt bidrag till kategorin -"Hur tänkte dom här?"

Jag hade det året slagit upp en förlovning och var singel.
I min familj kör vi "varannan-julaftons-principen".
Dvs. vartannat år firar jag och mina syskon och våra respektive julafton tillsammans med mamma och pappa.
Året efter firar vi med våra respektives familjer och träffas på någon av de efterföljande juldagarna istället.

Mina föräldrar skulle resa till Egyptien över jul samma år.
Istället för att planera julmat till sin "frånskilda" dotter diskuterade de huruvida de skulle rida kameler vid Zosers pyramid eller inte..
Jag var medbjuden till båda mina syskons respektives familjer men nej, det här året skulle jag ofira jul.

För att ändå få julfeeling besökte jag och en vän en Julbasar där de bla hade ett Vinsthjul.
De lyckosamma vinnarna fick välja mellan ett synligt pris eller en "hemlig" julklapp.
Då jag dessvärre förlikar mig mer med Kalle Anka än med Alexander Lukas hade jag inga förväntningar när jag ställde mig vid hjulet.

Miraklet inträffar!
Mitt nummer vinner!
Stum med uggleblick stod jag där, i trängseln, och valde ut "mitt" paket.

Jag bestämde mig för att öppna paketet först på Julafton!
Så himla fånigt, men jag var nyfiken på min julklapp som jag hade lagt under granen!
Den var så vackert inslagen, med sigill och allt.

-Inuti låg det en flygande skrikapa!!

E-N F-L-Y-G-A-N-D-E S-K-R-I-K-A-P-A???





:eek:


Igen: :eek:











För er som inte vet vad en flygande skrikapa är: http://www.youtube.com/watch?v=3ER-6QMtjnQ
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Vann en ponnygrimma som hederspris när jag var ute på min första lokala tävling med min stora häst.
Blev jätteglad...
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Förr i tiden när jag ställde ut min gamle släthåriga foxterrierhane så kom vi ofta på BIS-platser. Då har jag bla vunnit hundschampo för långhåriga hundar. Eller ett fint halvstrypshalsband i tre nummer för stort. Det ligger fortfarande kvar på loftet oanvänt.
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Ryktpåse med ponnyryktset lagom till en LITEN minishettis, borstarna var avpassade till max en 4-årings händer, lagom att ta mellan tummen och pekfingret,,,,,eller nåt. :grin:


5 liter hästchampoo långt innan jag skaffade häst, men det funkade kanonbra som hårschampoo till mig själv. :D
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Haha! Jag svarade på bilden om vad den gröna grejen var, men sen insåg jag att det nog var den andra gröna grejen som menades. :p
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Inte jag, men en bekant till mig. Med tanke på att detta är ett hästforum så kanske det är drömvinsten men...

Hon vann en D-ponny med vissa meriter inom hoppning på en lott på en hästmässa (20 eller 50 kr). :eek:

Den var stekhet och hade inte en muskel på rätt ställe. Det visade sig efter en tid att ponny-stackaren hade så kraftiga pålagringar i manken så den fick avlivas.

Tänk om den hade hamnat fel... :confused:
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Gick gå-bingo när jag var i 8-årsåldern och vann ett paket kaffe...:p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 400
Senast: miumiu
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 417
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 342
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp