Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Vann högsta vinsten på dra i snöret (vinst varje gång) på Gröna lund. En lampa började blinka och det tjöt av bara:devil:, folk strömmade till och jag fick höra att det ta mig tusan var första gången någon hade dragit i det snöret...
Jag vann en gosedjursbanan:banana:! Världens sämsta bästa vinst ever!
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Ett par grytlappar. Alla vinsterna var inslagna i paket och jag, som då var i låg- eller mellanstadieåldern, blev grymt besviken när jag upptäckte att jag fått en "vuxenvinst" :laugh:

Jag minns även dessa små plastfigurer jag vunnit på marknadslotterier där jag hoppfullt stått och väntat på att vinna ett av de där jättestora gosedjuren högst upp...
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

kl

Här om veckan vann jag 4 kr på trav. Satsade 10 och vann 14 så 4 kr i vinst. :grin:
 
Sv: Vilken är den sämsta vinst du vunnit?

Vann en djupfryst icke urtagen eller plockad kanadagås på lotteri. På en rasspecial för hund vann jag toapapper, visst, det var ju användbart men man kan ju säga att det var ett riktigt"skitpris"!

:rofl:
Hahaha
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 400
Senast: miumiu
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 417
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 344
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp