Vilken är Sämst-värsta Tv-reklamen?!

Inte tv-reklam men annan reklam. "Visste du att ett liv utan vänner kan vara lika skadligt som att röka?" Hur många blir än mer ångestfyllda av den "hurtiga" reklamen? Sådant gör mig förbannad på riktigt. Få väljer att leva sitt liv utan vänner och det är ofta en stor sorg att inte ha några vänner. Dessutom har inget de gör reklam för något med vänskap att göra. De gör reklam för måltidsersättning :rage: De binder ihop det hela med att deras måltidsersättning innehåller mycket protein.

Reklamen i sin helhet;
Ett liv utan vänner kan vara lika skadligt som att röka. En studie från Harvard föreslog att det finns ett samband mellan ensamhet och nivåerna av ett blodproppsprotein som kan orsaka hjärtattacker och stroke. Protein är viktigt för ditt välmående. Protein är grundstenen i din hälsa.
Vi tycker att shakes ska vara nyttigt, enkelt och gott
Fakta: Vi har sålt över en miljon shakes av vår bästsäljare xx-måltidsersättning
Xx-måltidsersättning är perfekt att ersätta måltider med. Proteinshakes är optimalt att dricka som mellanmål.

(Jag har bytt ut namnet mot xx för jag vill verkligen inte göra reklam för sådan skit.)
 
@Vinterbad för man ska komma ihåg reklamen? Det gör man, men handlar på andra butiker, är glad inte har ett ICA nära mig när jag ser reklamen x)
Jag tycker väl att det är rätt okej att handla på ICA, men jag är väldigt glad över att jag inte har någon som försöker spela blockflöjt hemma hos mej!
(nej, häromdagen var jag jättesur på ICA när jag glömde att visa körkortet i kassan och missade alla rabatterna)
 
Jag blir bara utsatt för radioreklam då jag inte tittar på TV så mitt bidrag är LEKIA VI ÄR BÄST I STAN, LEKIA FÖR SMÅ OCH STORA BARN

Den gamla jingeln alltså som sjöngs av barn. Seriöst blev tvungen att stänga av radion i panik så fort den kom på till slut. Vet inte ens varför men det var så fruktansvärt obehagligt och irriterande med den där barnsången och så ungen som tjuter efter det. Fyfan blir irriterad bara av att minnas det nu.
 
Vad säjer ni om Lendos håriga procent-monster-idioter då? Maken stör sej gränslöst så nu har jag börjat göra det också. Han förstår inte hur någon kan gå med på att ta ett sånt jobb som dom i filmen.

Den är riktigt vidrig! Först hade de ju animerade figurer, men nu har de bytt till människor i dräkter. Varför? Blev det för dyrt med animationerna eller? Störig är den i varje fall. :rage:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp