Vilken är Sämst-värsta Tv-reklamen?!

Trivago är det absolut värsta som går på tv och får mig att ångra all tid jag spenderat åt att kolla på Fråga Olle när det var en talkshow en gång i tiden.
Dessutom har Martin skitfula byxor på sig.

Den där hurtiga apoteksdamen gör att jag inte handlar på det apoteket.
Annars är det mycket man kan göra när reklam sänds, diska, tömma tvättmaskin, sätta på tevatten, gå på toa m.m.
:eek: Apotekettjejen är ju bäst! Sitter klistrad vid tvn varje gång :love::D
 
Jag trodde jag hade rena tänder...
😬
... men min tandläkare säger att det finns plack mellan... 🌠🔪🔥💣💥🔫

Kan hända att människan säger tandhygienist, men vid det laget har jag bytt kanal för att slippa se när hon pekar på "borsthuvudet"!
Hon är så himla kass!!
Jag blir galen av den där reklamen!

Den ligger högst på min "Irrii-ista"! Sen, som stark tvåa, kommer Jarmo och K-rauta!
Gaaah!

Finns det nå värre reklam på tv nu?!

Man hatar den ännu lite mer när man börjar tänka på att hon lyckas byta t-shirt mitt i en mening. :D
 
Det värsta är att att jag ofta går runt och sjunger på jingeln av företaget som ger en ”bättre sexliv än grannarna”. :angel: :yuck:
Jag är fortfarande sur på den av mina svenska kompisar som tyckte det var en bra idé att skicka Snoppen & Snippan-låten till min sambo för några år sedan. Det var i princip den första svenskan sambon lärde sig, och kombinerat med hans tendens att ha låtar på huvudet i år - jag menar verkligen ÅR - har det lett till en del pinsamma stunder när vi varit i Sverige/haft svenskt besök och sambon helt plötsligt börjar sjunga på den... :D
 
Radioreklamen för vuxenleksaker...... :wtf:
Ja! 😬

Och vid fotbolls-EM eller när det var och de började sjunga hejalåtar i reklamen. Anpassad för sin reklam förstås :cautious: och min 4åring börjar digga med:meh:


Kompisens snarttonåring som gärna sjunger med i deras reklam 🙊 eller börjar sjunga den nån ranson stans, i mataffären till exempel
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp