Vilken är Sämst-värsta Tv-reklamen?!

Finns en reklam, tror det har med lån att göra. Där en familj i soffan diskuterar vad de ska göra med alla pengar "nu när de dragit ner månadskostnaderna" efter att ha så höga spridda lån av att köpa massa saker. De utbrister att köpa saker och resa.....

Om man har så stora lån, betalar man väl av innan man lånar för ännu en resa.
De har slagit två flugor i en smäll och gör reklam för Lyxfällan på samma gång. :up::D

Avskyr också reklamen där hon pekar på borsthuvudet med en arm som ser ut att vara 5 m lång
 
Lite OT.

När jag läser den här tråden är jag så glad att jag nästan inte tittar på TV live längre. Jag har inspelningsbar box och sätter jag allt jag vill se på inspelning och sedan tittar jag när jag känner för det, och spolar förbi all reklam. Jag slipper reklamen, slipper passa tider och så sparar jag tid då de flesta avsnitt i serier egentligen är runt 45 min.
 
Finns en reklam, tror det har med lån att göra. Där en familj i soffan diskuterar vad de ska göra med alla pengar "nu när de dragit ner månadskostnaderna" efter att ha så höga spridda lån av att köpa massa saker. De utbrister att köpa saker och resa.....

Om man har så stora lån, betalar man väl av innan man lånar för ännu en resa.
Advisa, byter kanal när den kommer.
 
ALL reklam där männsikor rakar redan perfekt smootha ben/hakor/kinder. Alltså varför raka nåt som redan är totalt hårlöst??

I övrigt uthärdar jag heller inte ts' tandborstreklam (VEM kan dra tungan över framtänderna medan man ler??) och definitivt inte all spelreklam..... Karln som surfar är jag också redigt less på.
 
Har ingen tv utan bara streamingtjänster så ingen reklam. Men radioreklam! Jag blir VANSINNIG på kvinnan som säger ”Smörgåsen smakar bäst i naturen, så ta hand om den.”

Jag vet att jag skrivit om det i Saker vi stör oss på-tråden men jag får panikkänslor av den! Varför ska vi ta hand om smörgåsen?! :arghh: :rage::rage:

Läste ditt inlägg flera gånger förut och funderade över vilken reklam det kunde vara och har funderat över vad kvinnan kunde tänkas mena med att ta hand om smörgåsen. Först nu föll polletten ner - reklamen handlade egentligen om naturen gissar jag :laugh:.
 
Läste ditt inlägg flera gånger förut och funderade över vilken reklam det kunde vara och har funderat över vad kvinnan kunde tänkas mena med att ta hand om smörgåsen. Först nu föll polletten ner - reklamen handlade egentligen om naturen gissar jag :laugh:.
Reklamen handlar om smörgåsar! Hon menar ju förmodligen att vi ska ta hand om naturen, så man kan äta mackan där :D men syftningsfelet är grovt!
 
Lite OT.

När jag läser den här tråden är jag så glad att jag nästan inte tittar på TV live längre. Jag har inspelningsbar box och sätter jag allt jag vill se på inspelning och sedan tittar jag när jag känner för det, och spolar förbi all reklam. Jag slipper reklamen, slipper passa tider och så sparar jag tid då de flesta avsnitt i serier egentligen är runt 45 min.

Så har jag gjort i typ 15 år. Utan inspelningsbar box hade mitt tv-tittande kraschat totalt :rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp