Vilken app använder du för ljudböcker? - barnversionen

Soapbubble

Trådstartare
På allmänt finns det en tråd om ljudböcker, men jag funderar på vilken som är bäst på barnljudböcker. Vilka fungerar om barnen ska lyssna samtidigt på två olika böcker? Vem har bästa utbudet? I julas hade vi Storytel en månad och i somras hade vi hade Nextory en månad. Jag upplevde utbudet likartat och båda fungerade när båda barnen skulle lyssna. Fast läser man på hemsidorna ska man ha ett speciellt konto för att det ska funka.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 569
Senast: Ramona
·
Fritid Jag tänkte att jag skulle önska mig prenumeration på en svensk ljudboksapp till jul. Jag använder Amazon Audible nu och är jättenöjd...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 078
Senast: Lingon
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 499
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 172
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp