Vilken begåvad jordbruksminister vi har..

Bebben

Trådstartare
Ibland blir man verkligen rädd. Hon verkar inte ha några som helst hjärnceller aktiverade ibland :crazy:

Råkade hamna på en artikel, som var aktuell år 2000, så alla dessa "kamphunds"-debatter var igång. I ett av hennes citat konstaterar hon att Pitbull inte är någon egen ras utan en blandras :crazy:

Och i en annan artikel på samma sida hade hon sagt att alla "sådana" raser borde genomgå ett aggressivitetstest, som dom gör i Holland. Exempelvis dom sämre exemplaren av Rottweiler, Schäfer, Dobermann osv osv..

*suck* Jaja. Jag vill inte skapa någon kamphundsdebatt nu, eller något liknande överhuvudtaget. Jag bara konstaterade att jag kunde mer om hundar när jag var 10 år gammal, än vad hon verkar kunna nu :crazy:
 
jo det var ju ett tag sen pitbull var en blandras :p tycker de flesta politiker är lika söta :smirk:
 
Undrar hur dom kommer dit dom är idag egentligen? Jag menar, som vissa beter sig kan ju inte alla vara smarta direkt :crazy:

PM kommer till dig förresten! :)
 
var inte jordbruksministern dessutom utbildningsminister (Eller vad tusan det heter) innan hon blev jordbruksminister?

verkar som att vem som helst som är bland de högsta hönsen kan sättas på vilka platser som helst nästan. :smirk:
 
jag personligen skulle aldrig vilja bli politiker, så där tappa dom en riktigt bra tillgång *haha* nej men seriöst så tror jag inte att så många "normala" har intressa av att bli politiker, och om de nu vill det så skulle de inte passa in och bli accepterade i den märkliga skara som finns nu.

Nej vissa beter sig ju knappt mänskligt. Men så länge jag själv inte gör ngt bättre har jag lite svårt att klaga, men ibland är det helt skrattretande. Tycker de saknar logiskttänkande, empati och normaltbeteende ibland *suck :crazy:
 
Fast om det är Margareta Winberg du menar så har hon fått sluta som jordbruksminister.

Persson har rensat upp :)
 
Jasså? Snacka om noll samhällskunskap :o Skyller på att jag inte går i skolan eller något alls längre :angel:
 
Jag har den tvivelaktiga äran att vara bosatt på samma ort som en viss riksdagsledamot som ville förbjuda "kamphundar". Givetvis utan att ha en aning om begreppet som sådant, och med noll hunderfarenhet. Vi var ett gäng bulleägare som mailade och vänligt erbjöd honom träffa våra hundar, ställa frågor och lära sig vad han pratar om. Men det gick tydligen inte in mer info i lilla mikroskophjärnan, för han tackade naturligtvis nej. Så där fick man en politikerfördom till bekräftad.... :devil:
 
Du kanske skulle skicka fin livsfarliga kamphunds-bullterrier på honom då? :idea: Så kan du preparera med något giftigt på tungan så att han dör när han slickas sönder av vovven :devil: :D

*trött*
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp