Vilken bok är bäst?

gejsa

Trådstartare
:confused:
Vilken bok är bäst att läsa om foder och tillägg och allt som man behöver veta?
Ska helst vara lättläsligt. Så att man förstår. :D
Skriv vad den heter och författare. Gärna om man kan beställa den från internet också.
Det vore kanon.
Vet att ni har skrivit det förut men det är inte förrens i veckan som jag har börjat med egna foderstater och förstår hur man gör. :rofl:
 
Rätt foderstat-bättre häst av Christina Planck (och nån mer)

Hästens behov och näringsvärden av Christina Planck (den boken lånade jag på vårat bibliotek och den var väldigt lättläst. Där stod det lite om olika arbetsbehov mm mm)

Båda finns på vårat statsbibliotek, men ring först och kolla så de finns inne. Jag fick reservera en av dessa för den var utlånad.

mvh :bump:
 
Jag har i dag beställt boken/häftet från SLU om hästens näringsbehov och fodermedel. Någon som har den? Är den bra, jag menar räcker den? :bump:
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
956
Senast: tanten
·
Hundträning Hej! Jag skulle vilja ha tips på dom BÄSTA hund böckerna som ni vet! Som är om grund träning och så. Alltså tillexempel hur man får en...
2
Svar
25
· Visningar
2 077
Senast: Motacilla
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 317
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 662
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp