Vilken bok?

AgentCarter

Trådstartare
När jag gick på mellanstadiet så läste läraren en bok för oss, om en klass med elever. Vet att det fanns ett kärlekspar som man fick följa mest, men även en stökig kille och en till kille som var superintresserad av cowboys.i sista boken så har strulkillen vänt rätt livet i slutet. Då visar det sig att cowboykillens internetskompis är en pedofil. Cowboykillen vill då prova att sniffa, strulkillen visar hur man gör och blir då hjärndöd

Tror det kan vara en bokserie på tre delar, men var två böcker i alla fall. Har för mig att den hette typ "vi i klass xx" eller något liknande.
Tror den utspelade sig på mellanstadiet, eventuellt på högstadiet. Tror framsidan var röd med olika ritade personer i rutor som då var klassen.
Mitt stora barn har börjat mellanstadiet och skulle vilja att hen får läsa dessa böcker, då de tog upp många även idag aktuella ämnen (droganvändning, känslor, internetsäkerhet osv)

Vet någon vad jag pratar om för bok?
 
Sjukt att jag funderade på vad den bokserien hette bara häromdagen. 😅 Mitt barn är för litet än så länge men jag har tänkt att hon ska få läsa dom när hon blir tillräckligt stor.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp