Vilken färg på lädergrimma?

Guldaskig

Trådstartare
Jag vill köpa en lädergrimma till min pålle men kan inte riktigt bestämma mig för vilket färg jag vill ha - i-landsproblem :D Jag har en skimmel och jag älskar egentligen svart men tänkte eventuellt vara lite wild and crazy och köpa en brun.

Släng in bilder på era hästar med lädergrimmor så jag får lite inspiration!
 
Sv: Vilken färg på lädergrimma?

vårt lusitanosto i sin svarta lädergrimma :D

 
Sv: Vilken färg på lädergrimma?

Well, jag hoppar in med min bruna travare och slänger in några bilder då jag inte kunde bestämma mig vilken bild som var bäst/snyggast häst/grimma ;)

Första grimman jag köpte från Hööks runt 250 spänn, usch och fy vilken dålig kvalitta på denna :(
12juni-11.jpg


När man sprungit in lite pengar till matte får man ny grimma av bättre kvalitta; Walsh grimma runt 800 spänn
IMG_6317.jpg

12sept-112.jpg


Denna grimma finns i smalare läder alltså bredden samt svart också.
 
Sv: Vilken färg på lädergrimma?

Walsh är de absolut bästa grimmorna som finns!! :love: Och finns ju i så fina brunfärger! Vad fin Belle var på det sista kortet! Fast du tar ju alltid fina kort på han. Men han hade sånt fint uttryck på sista.
 
Sv: Vilken färg på lädergrimma?

Walsh är de absolut bästa grimmorna som finns!! :love: Och finns ju i så fina brunfärger! Vad fin Belle var på det sista kortet! Fast du tar ju alltid fina kort på han. Men han hade sånt fint uttryck på sista.

Håller med! Lätt värt pengarna, passade på att köpa kedjegrimskaft i samma färg + namnskylt till både grimma och grimskaft - nej jag skämmer inte bort min knappt startade häst ;)

Ja han är megafin, han är så lätt att fota s då blir allting bara .. lätt helt enkelt :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 834
Senast: cirkus
·
Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: Mirtai
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
829
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp