Vilken färg på träns till denna sadel?

L

Lawendel

Är i valet och kvalet om vilken färg på träns (pullarträns med platta remmar) jag ska köpa för att matcha sadeln.. Vill helst ha den bruna färgen jag har på tränset nu (eller kastanj, eftersom Hööks nu fått in en platt engelsk nosgrimma och ett V-format pannband som bara är :love:, i kastanj), men eftersom sadeln är mörkbrun, och nästan ser svart ut, så vet jag inte om det skulle se bättre ut med någon annan färg... Har funderat om jag skulle införskaffa mörkbrunt, men det är bara det att jag inte vet någon platt engelsk nosgrimma eller pullarträns i mörkbrunt som kan passa sadeln :confused:... Och svart vill jag inte ha!
Någon som har förslag på vad som kan passa?

Bild på sadeln (extremt dålig, men jag har ingen bättre, och dessutom så är sadeln inte sådär skitig som den ser ut :p)
17704022.jpg


Onödig tråd kanske, men jag vill ha lite tips, annars kommer jag aldrig att kunna bestämma mig :smirk:
 
Sv: Vilken färg på träns till denna sadel?

Det är ju en massa som kollar ju :confused:
 
Sv: Vilken färg på träns till denna sadel?

Jag tror inte att det gör något om tränset är ljusare. Det blir nog bara snyggt, så länge det passar hästen. GlenGordon ett träns med platt nosgrimma som är riktigt fint och lite mörkare än hööks (tror jag). www.equalityline.se
 
Sv: Vilken färg på träns till denna sadel?

Om du menar tränset som även fanns med i förra katalogen, Claridge House valencia med lädertyglar så är det brunt, hööks kastanj skiljer sig väldigt mellan de olika tränsen, jag var i butiken för att köpa detta träns men blev så besvilken över att det var så mörkt, jag skulle ha ett rödbrunt.
 
Sv: Vilken färg på träns till denna sadel?

Lidelu: Okej ^^

Inka-90: Nej, jag menar inte Valencia-tränset. Det är ett V-format pannband som man kan köpa löst, och en slät engelsk nosgrimma utan foder som finns i den nya katalogen :D
 

Liknande trådar

Utrustning Köpte för ett tag sen en begagnad ljusbrun prestige sadel (det var den enda som satt bra på min häst) Gillar inte färgen, vill hellre ha...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: caballus
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni som är väldigt mörkhåriga era gråa strån? Jag vet att det finns en hel del som bara ”låter det ske” men jag är inte där...
2
Svar
25
· Visningar
1 839
Senast: Rie
·
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 045
Utrustning Hej, fick syn på en nosgrimma med vit fodring för ett riktigt fynd pris så jag blev bara tvungen att ta chansen. Problemet jag har nu är...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp