Bukefalos 28 år!

Vilken fascinerande film

Sv: Vilken fascinerande film

Jättefin!

Men jag tänkte mest på att -aha det är alltså såå mycket motion en retriever behöver för att se bra ut. Inte underligt att de brukar vara lite runda och långsamma :D Väldigt imponerande kondis och hastighet!
 
Sv: Vilken fascinerande film

Underbart. Bra att de forskar på sånt här, även om det för mig är självklart att djur har känslor och kan umgås och ta hand om varann över artgränser och förstå att någon är liten eller svag och behöver tas om hand etc. Men forskning sätter ju saker på pränt på ett sätt som ger tyngd i arbetet med att hjälpa djuren på olika sätt och tyvärr är det ju så många som inte förstår hur djuren fungerar. Fantastisk film.
 

Liknande trådar

Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
651
Fritid Igår började VM för herrar i Ottawa, Kanada. SVT sänder. Sverige - USA börjar kl 15 så om 6 minuter. :up: Här...
Svar
4
· Visningar
1 102
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Min sambo filmade mig när jag hoppade med mobilen. Det var förmodligen min telefon Huawei eller på hans SonyErikson. Filmen går i...
Svar
3
· Visningar
455
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
332
Senast: sicx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp