Vilken film??

catwoman

Trådstartare
Hej alla superkunniga bukefalister! Säkert är det någon här som vet vilken film jag letar efter och vad den heter.
Den handlar om en tjej som söker jobbet som hästdykerska! Hästen i filmen är grå, om jag inte minns fel, och i filmen så ska hon hoppa upp på hästen när den galopperar förbi henne, så dundrar dom uppför en smal ramp till ett hopptorn, och därifrån dyker hon och hästen rätt ner i en stor bassäng!! Men under ett av uppträdandena så blir hästen skrämd just när den dyker ner från tornet, och flickan landar i vattnet med ögonen öppna och blir blind...Men såklart så kommer hon tillbaka igen! Barnsligt bra film som jag omöjligt kommer ihåg namnet på dessvärre! Säkert har ni här inne bättre koll och minne än mig, skulle så gärna vilja se filmen igen.
Så gnugga geniknölarna och berätta här om ni vet vilken film jag menar! Tack på förhand!
 

Liknande trådar

Dressyr Hoppas jag har lagt tråden i rätt forum. (Videon vänds rätt efter några sekunder) Jag behöver hjälp med att förbättra min sits och...
2
Svar
20
· Visningar
2 920
Senast: Brille
·
  • Låst
Äldre Haha, nej, riktigt så barnslig är jag kanske inte. Men rent teoretiskt. Jag har blivit bjuden på "klassfest" för alla som gick...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
20 023
Senast: ullo
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 410
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp