Vilken film?

KesoNeso

Trådstartare
För ett tag sen (jag är urusel på tidsuppfattning men uppskattningsvis för 1/2-1 år sedan) ville kompisen och jag se en film på bio.
Men det visade sig att vi upptäckt den så pass sent att den var på väg att försvinna från biograferna, så vi hann inte med det.
Men!
Ingen av oss kan i nuläget komma på vilken film det var, så hjälp oss.

Jag har förr mig nåt i stil med att det var en kvinna som försvinner och hennes väninna börjar leta efter henne.
Det kan också vara så att ingen tror henne, oklart om de menar på att kvinnan inte funnits alls.

Är det någon som med dessa vaga och osäkra ledtrådar vet vilken film det är? :p
 
För ett tag sen (jag är urusel på tidsuppfattning men uppskattningsvis för 1/2-1 år sedan) ville kompisen och jag se en film på bio.
Men det visade sig att vi upptäckt den så pass sent att den var på väg att försvinna från biograferna, så vi hann inte med det.
Men!
Ingen av oss kan i nuläget komma på vilken film det var, så hjälp oss.

Jag har förr mig nåt i stil med att det var en kvinna som försvinner och hennes väninna börjar leta efter henne.
Det kan också vara så att ingen tror henne, oklart om de menar på att kvinnan inte funnits alls.

Är det någon som med dessa vaga och osäkra ledtrådar vet vilken film det är? :p
The girl on the train?
 

Liknande trådar

Relationer Funderade på om jag verkligen skulle använda anonymt nick för det här, det är märkligt att man beter sig som om man har någonting att...
Svar
11
· Visningar
1 963
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp