Vilken fisk?

kolblakkur

Trådstartare
Såg ett klipp på en fantastisk fisk. Den bäddade ner sig i sanden på ett så jäkla gulligt sätt :love: Men vad heter fiskarten?
 

Bifogade filer

  • 326731DB-E710-4FC0-B422-397FD8AF5073.jpeg
    326731DB-E710-4FC0-B422-397FD8AF5073.jpeg
    65,5 KB · Visningar: 58
Hamstergrisnallebjörnfisk :love:. De lever i små familjer och tycker om att äta godis och äpplen och låter ungefär som marsvin om man klappar dem.
 
Senast ändrad:
Jaaaaaaa :love: Där är den! Så jävla söt!
Yäy! :D

Tycker överlag kulfiskar är helt underbara, jättepersonliga och roliga filurer. Men man får passa sig för de där framtänderna, de lite större arterna kan knipsa av ett finger om de misstar det för mat! 😱 Andra fiskar ligger också risigt till men med de färgstarka personligheterna kulfiskarna ofta har så behöver man inte fler fiskar än en sån heller :p Verkligen en "wet pet" fisk!
 
Men vaa, nej vad säger du! Jag ville ju klappa den :sorry:
Jag tror man kan klappa om man har ordentliga matrutiner så att de inte förknippar händer med mat öht. T.ex att man alltid sticker ner mat med tång och släpper maten i ett speciellt hörn. Funkar med många fiskar som det gör ont om de smakar på en men jag vågar inte lova något! :p
 

Liknande trådar

Tjatter Har du någon film som du har sett för länge sedan men glömt bort och nästan trott att du har drömt den. Jag börjar. Hjälp! Jag är en...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 735
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Ena hunden 13,5 år krafsar sönder mina mattor när han bäddar. Jag börjar undra om han inte vill ha något mjukare att ligga på och att...
2
Svar
27
· Visningar
2 025
Senast: SiZo
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 018
Senast: Mauen
·
Övr. Hund Regn, grusade vägar och leriga rastgårdar är ju inte det roligaste direkt. Jag går här och dagdrömmer om att ha en vattenslang utanför...
Svar
16
· Visningar
1 183
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp