Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Vilken hingst?

B

**BORTTAGEN**

Tänkte betäcka mitt fullblodssto till våren. Hon är ca 165 cm. (Har stam som ej finns i Sverige.) Hon rör sig trevligt men jag är mer inriktad på hoppning. Bra steg gör naturligtvis ingenting. Vill helst ha en avkomma över 165 cm.
Har ni några tips på bra hingstar till fullblodsston?

B

**BORTTAGEN**

Titta på ditt stos negativa sidor tex om hon har lite dålig trav så ska du ta en hingst som har en mycket bra trav. men ett hett tips tycker jag är Feliciano. Har bara sett snygga å bra hopp hästar efter den mannen!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6497 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Avel Vad betyder "hingstkaraktär" för dig? Utstrålning, "maffig", vaken, bärighet, steg... något med blicken som säger "jag är kung" O_oO_o...
Svar
8
· Visningar
559
Avel Hej! Ska ev ta föl på min systers swb nästa år, hon är mer av den ganska breda o bastanta typen och 167 i mankhöjd, är själv 163 så har...
2
Svar
29
· Visningar
1 816
Avel Lite snabba pix och sent på säsongen🙈Men nu står vi med ett welshsto och vi vill gärna betäcka henne. Söker en trevlig b-ponny hingst...
Svar
11
· Visningar
930
IT&mobiler Hej! Finns det några fotonördar här? :) Jag är på jakt efter en systemkamera och har rätt dålig koll. Vill ta bättre bilder till min...
2 3
Svar
50
· Visningar
838

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Smörja mulen med?
  • Veka kotor och x bent

Omröstningar