Vilken högtryckstvätt?

Diabetikern

Trådstartare
Hej alla. Behöver införskaffa mig en högtryckstvätt.

Ska användas til att blåsa av bilen nån gång ibland, transporten, stallet ja lite enklare hantering.

Såg att vi på jobbet "bara" sålde typ 45 st olika varianter så blev ju helt bortkollrad.

Vad ska man kika på för någon som täcker detta enkla behov? Tips
 
Fast Kärcher i sig har ju x antal modeller. K3, K5, K7 och även dessa i olika modeller så vad är det ,man ska titta på? :)

@tanten @Unafraid
Jag misstänker att jag har den billigaste/en av de billigaste då jag använder den några få gånger om året, städar hönshuset, tvättar mattor osv. Åk till en återförsäljare och känn på dom, så den känns tillräckligt rejäl, det borde räcka. 😊
 

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 966
Senast: Mabuse
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 809
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
6 455
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp