Vilken hundras`?

voltis

Trådstartare
Träffade en gång en jättesöt hund! Men kan inte minnas vad det var för ras. Sökt lite på nätet men kan inte hitta ngt.
Det var en liten rackare, en terrier. Och helt kritvit. Den var ju valp, men den var alltså väldigt liten. Som en liten liten nallebjörn!
Hittat lite bilder på liknande, men inga vita. Men lär väl finnas i olika färger iof :smirk:.

Vad heter rasen?
 
Ja men visst är det den! Var ju inne på just den hemsidan, men hittade inte just denna. Tack!
Har ingen tanke på ny hund just nu, men kom att tänka på den där sötnosen helt plötsligt. Och börjar man grubbla på ngt så blir man ju tillslut tokig om man inte kommer på det.
Tack igen! :bow:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 221
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 103
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 331
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 115
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp