Bukefalos 28 år!

Vilken klok hund!

Sv: Vilken klok hund!

Min tik dränkte mig nästan när hon skulle rädda mig.
Jag fick för mig att jag skulle dyka ner till botten. När hon ser mig försvinna så rusar hon ut i vattnet och simmar ut till mig och försöker komma åt mig. Hon biter i min hårtofs och river mig rejält med tassarna så hon trycker snarare ner mig i sin panik att rädda mig. Min dåvarande kille får simma ut och dra bort henne medans hon tjuter.

Det otäcka är att vi simmat tillsammans ensamma hur många gånger som helst. Jag hade bara aldrig fått för mig att dyka tidigare. En djäkla tur att jag inte kommit på det någon gång när vi varit ensamma...
 

Liknande trådar

Hundträning Det kanske är fler än jag som följt historien om de försvunna barnen i Amazonas som överlevde en flygplanskrasch och levde själva i 40...
Svar
8
· Visningar
2 140
Senast: fejko
·
Hundträning Min unghund har den senaste tiden börjat med ett jobbigt beteende där hon ska stanna och titta på alla som går förbi, både hundar och...
Svar
15
· Visningar
1 943
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 323
Senast: geting
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 320
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp