Vilken låt?

Lyan

Trådstartare
Här kommer en utmaning 😂

Det enda jag minns är typ hole in my hole in my heart och att artisten/artisterna troligen heter namn & namn

Jag har provat att googla textsnutten men får inte upp något
 
Liten uppdatering eftersom de kom upp som förslag på youtube nyss. Efter att jag tittat på videon när jag fick veta vilka som sjöng låten så är den helt förstörd 😫 Tjejen ser så fruktansvärt dötråkig ut och varje gång jag hör den så ser jag hennes totalt uttryckslösa ansikte framför mig och det har förstört hela känslan av låten. Jag förstår att det är för att innehållet i låten går emot den glada melodin men det är tråkigt att få en av de extremt få radiolåtar jag gillar helt förstörd av en så fånig grej :meh:

Har någon annan varit med om samma sak? Att en bra låt helt förstörts av videon? Eller tvärtom, att en medioker låt plötsligt blivit mycket bättre efter att ni sett videon?
 
Liten uppdatering eftersom de kom upp som förslag på youtube nyss. Efter att jag tittat på videon när jag fick veta vilka som sjöng låten så är den helt förstörd 😫 Tjejen ser så fruktansvärt dötråkig ut och varje gång jag hör den så ser jag hennes totalt uttryckslösa ansikte framför mig och det har förstört hela känslan av låten. Jag förstår att det är för att innehållet i låten går emot den glada melodin men det är tråkigt att få en av de extremt få radiolåtar jag gillar helt förstörd av en så fånig grej :meh:

Har någon annan varit med om samma sak? Att en bra låt helt förstörts av videon? Eller tvärtom, att en medioker låt plötsligt blivit mycket bättre efter att ni sett videon?


Marshmello ft. Bastille - Happier

En låt som spelades mycket på radio för typ ett år sedan, typisk radiolåt i mitt tycke, fungerade bra som bakgrundsljud när man körde bil typ. Men så hörde jag att musikvideon var rätt ledsam så självklart kollade jag upp den. Dåligt drag som djurägare :cry: Efter det började jag nästan gråta varje gång den låten spelades på radio så jag blev alltid tvungen att byta station :o
 

Liknande trådar

Kultur Hej på er! Jag tycker mycket om skivan Jag fortsätter glömma med Jocke Berg men det finns en låt jag stör mig lite på, nämligen 4...
Svar
6
· Visningar
1 394
Senast: keons
·
Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Ramona
·
Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
933
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 652
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp