Bukefalos 28 år!

vilken mat

Tjorvis

Trådstartare
ja vet inte riktigt vilken mat jag ska ge åt hundarna. åt gammelhunden har ja nog alltid gett pedigree men nu på senare tid så bajsar han och fiser jätte mkt, kan de bero på att han inte tål maten?
unghunden han verkar inte alls tycka om maten länger, i början när ja bytte från vad han nu åt för mat när ja köpte honom så åt han upp allt på en gång men nu vill han knappt äta.

så vad finns de för bra foder jag kan ge om min gamling nu är känslig i magen.? vill ju att dom ska ha de bästa men de finns ju hur mkt som helst att välja på.. :crazy:
 
Sv: vilken mat

Jag har nyss bytt till Eukanuba lamm och ris och det funkar min hund kanon på. Han har tidigare haft lite svårt och hålla vikten och nu mitt i jakten har han nästan blivit tjock. En 15kg säck går på 600kr men iaf där jag handlar får jag 20% rabatt när jag är med i hundungdom.

Glömde: Han brukar vara känslig i magen och tål långt ifrån allt utan att bli dålig i magen men på det här håller han sig både bra i hull och har bra mage.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 648
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 215
Senast: iNTOHiMO
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
965
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Hunden kräktes i går em upp all sin mat (färskfoder) och därefter varit dålig i magen. Har kräkts vitt skum/genomskinligt slem i natt...
Svar
3
· Visningar
1 297

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp