Vilken Person är bättre.

Vem är bättre än dessa två är bättre eller tycker du bäst om

  • Den som håller en varm dryck

    Röster: 58 75,3%
  • Den som håller en kall dryck

    Röster: 19 24,7%

  • Antal omröstningsdeltagare
    77
  • Omröstning stängd .

Tranan

Trådstartare
Ja ja jag testar ett påstående och vill veta vad ni tycker.
Premissen två personer lika på alla sätt,
Vem är bättre än dessa två är bättre
 
Ah! Men frågan "Vem har du mer sympati för?" har för mig en annan innebörd än frågan "vem är bättre?". Sympati-ftågan är betydligt mer specifik och går iallafall nästan att besvara. Gissar att der är instinktiva fördomar du är ute efter?
Ja det kan man säga
 
Jag tycker inte det är så svårt att förstå? Vem väljer man när den enda skillnaden är att den ena personen håller en varm dryck och den andra en kall. Finns ju massa tester liknande detta.

Jag väljer instinktivt den som håller en varm dryck för det känns mer inbjudande, alltså tycker jag den personen är "bättre".
 
Jag tänker att på ett julkort ser det trevligare ut med varm choklad och på ett semestervykort från tropikerna funkar det bäst med typ en piña colada. Generellt tycker jag att folk får dricka vad de vill, jag kan tycka om en person ändå.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
13 733
Senast: Gunnar
·
Fritid Nu är det dags för ytterligare ett favoritprogram. Stjärnorna på slottet drar i gång! Precis som i Så mycket bättre så vet man lite...
Svar
4
· Visningar
439
Senast: Lilla
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 669
Senast: TinyWiny
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
483
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp