Vilken pryl saknar du?

Wille

Trådstartare
Jag ligger ofta på soffan och lyssnar på musikvideos på youtube i datorn. Ibland pausar uppspelningen, eller så är det för mycket reklam och ibland spelas musik jag inte gillar. Då måste jag resa mig från soffan, gå fram till datorn och peta på vad jag vill göra. Och det är jobbigt. Jag önskar mig en fjärrkontroll till datorn.

Vad önskar du dig för pryl?
 
Jag vill ha en bluetooth-högtalare. En sån där liten puck som man enkelt kan flytta med sig.
Min gamla dog för flera månader sen och jag saknar den :(
 
Jag har fjärrkontroll till datorn! Tror den är från HP, men den funkar till vilken dator som helst som jag kopplat den till. Oumbärlig när man ska hålla presentationer och inte vill vara fastlåst bakom skärmen.

(Och jag vill verkligen ha en robot som viker, hänger in och håller ordning i garderoben!)
 
Jag har fjärrkontroll till datorn! Tror den är från HP, men den funkar till vilken dator som helst som jag kopplat den till. Oumbärlig när man ska hålla presentationer och inte vill vara fastlåst bakom skärmen.

(Och jag vill verkligen ha en robot som viker, hänger in och håller ordning i garderoben!)
Tar nog en sån där robot också tack!☺️
 
En egen liten welsh montainponny. Det kan man väl räkna som pryl?
De är ju små tänker jag. 😅

Nu har du gjort prinsessponnyn mäkta upprörd!

IMG_3825.jpeg
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
219
Senast: Enya
·
Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 812
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 447
Senast: Exile
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 098
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp