Bukefalos 28 år!

Vilken ras

B

Bullie

Eftersom att jag är ny här och inte känner er så undrar jag vad ni har för hundar/raser? Kul att veta :)

Själv har jag två bullmastiffer, en hane 6 år och en tik 1 år.
 
Hej!

Ridgeback är fina tycker jag!

Själv har jag en Flat-hane på 6 månader!

/Frida :banana:
 
Hej och välkommen!
Jag har en beaglehane på 2,5 år och får om två veckor en Golden retriverhane, nu 6 veckor. Ibland har vi även hand om mina föräldrars hund, 9,5 årig korsning labrador/dalmatiner (omplacering).
Jag skriver inte så ofta, men jag läser det mesta... ;)
/ Digge
 
Jag har en Jack russell terrier (bilden)
och en blandras (Golden/Labbe/Storpudel/Softis)
 
Vi har 3 Franska Bulldoggar och en Grand Danois. 3 tikar och 1 hane. Grandisen kommer på Tisdag, och är den första som jag äger helt själv. Min extrafamilj föder upp GD så jag har spenderat ungefär halva livet ihop med dessa underbara djur.

Min mor föder upp Frallor, och jag är uppväxt med Schäfrar. Den sista dog förra våren, och Mallen såldes när min far tog livet av sig. Har även haft Briarder och Ceskyterriers! En Amris har vi hunnit med också..
Salig blandning! :D
 
Jag har en Australisk terrier, 5 månader och en Pyreneeisk vallhund, 8 år. :D
 
Är hundlös för tillfället men hoppas på att det blir valp i vår/sommar... Engelsk Springer Spaniel lutar jag åt.
 
en labradorhane (frågan är om han kan kallas hane... har inga kulor kvar :D) på tre år och en schäfertik på 5 år
 
Jag har en
Jack Russellterrier (SKK) på tre år, hane, och har precis hämtat en Australisk Kelpie som nu är 9 veckor, även det en hane.
 
jag har 3 border collies och 3 st blandraser (90% BC å 10 %labbe) 4 tikar, (14, 6, 4 och 2 år gamla). samt 2 hanar (5 och 3 år gamla.)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 563
Senast: Vovve
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 675
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 132
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag vet ju att vissa raser, t.ex. border collie m.fl., kan vara känsliga mot ivermektin och i värsta fall bli riktigt dåliga och till...
Svar
11
· Visningar
792
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp