Bukefalos 28 år!

Vilken rymmer mest o tar minst plats?

Rosett

Trådstartare
Behöver lite mer förvaring och har kollat på dessa (båda från IKEA, får ej länka):

Malm byrå med 6 lådor
Bredd: 40 cm
Djup: 48.5 cm
Höjd: 123 cm

Alex byrå 9 lådor
Bredd: 36 cm
Djup: 48 cm
Höjd: 115 cm

Ska nog ha den i hallen och då blir Alex bäst måttmässigt, kan ställa den med en sida mot väggen så tar den mindre plats men jag tycker inte den är så fin...fast Malmbyrån är nog för stor för hallen nu när jag tänker efter. Gaaah!

Finns det nån som har en sån Alex-byrå och kan säga hur stora lådorna är?

Å andra sidan skulle jag kunna ställa en sån Malm bredvid mina andra Malmbyråer men då får jag möblera om lite, tömma en bokhylla (eller båda kanske :crazy:) och flytta på den(dem).
 
Sv: Vilken rymmer mest o tar minst plats?

Malmbyråerna är nog oslagbara vad gäller rymliga och bra lådor. Helt sjukt vad jag fick in i min (stora med 3 lådor * 2 i bredd) som tömdes och såldes idag. Inte kollat in din modell men de är ju byggda samma och har smala kanter, rullar bra och lagom djupa, stabila. Den andra byrån ser ju också rymlig ut, men mindre mått betyder ju att mindre ryms i. Men den hade nog jag valt, ser roligare ut än malm. Och låter som den ryms bättre hos dig! :)
 
Sv: Vilken rymmer mest o tar minst plats?

Såhär ser det ut nu och har ritat hur jag tänkt. :D Nån som har en bättre idé? (Vill helst slippa flytta alla möblerna :crazy:)

lghmbleringfeb2012.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Barn Förvaring är mitt stora problem. Just nu har vi ett stökigt, dåligt möblerat rum med taskiga förvaringsmöjligheter, fullt med en massa...
Svar
7
· Visningar
8 492
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp