Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

vilken sele till vilken rockard?

V

Visa

har sett en rockard på blocket som jag vill ha! Vet inte om man får kopiera bilden, men länka borde man väl få göra? http://www.blocket.se/vi/8367399.htm?ca=2_s

Vilken sele är bäst att ha till denna vagn? Jag ska inte köra på nått speciellt sätt (dressyrkörning, trav eller så) utan bara liksom fara ut och köra som vanligt.

Är det bäst med en travsele till denna vagn då, eftersom att det är en motionsrockard till trav. Eller nå? Jag har ingen aning, vad tycker ni som vet? :p

L

linneaforss

Sv: vilken sele till vilken rockard?

Visa skrev:
har sett en rockard på blocket som jag vill ha! Vet inte om man får kopiera bilden, men länka borde man väl få göra? http://www.blocket.se/vi/8367399.htm?ca=2_s

Vilken sele är bäst att ha till denna vagn? Jag ska inte köra på nått speciellt sätt (dressyrkörning, trav eller så) utan bara liksom fara ut och köra som vanligt.

Är det bäst med en travsele till denna vagn då, eftersom att det är en motionsrockard till trav. Eller nå? Jag har ingen aning, vad tycker ni som vet? :p

Jag tror vagnen kommer sitta bäst med en travsele. man kan ju alltid ha en baksese också om man skulle vilja det! :)

V

Visa

Ok tack. Har lite delar av en travsele hemma så det blir ju perfekt! :)

köpte du vagnen för den är såld nu?! skulkle gärna se bild på den. även sen när allt är påselat=)

V

Visa

Nej den blev såld på två röda! Jag hann inte ringa i tid..

Är det värt att köpa en hudik rockard för 3000 som har nybytta däck? Ska visst vara ganska fräsch.

hudlik?
skicka gärna bild på hur den ser ut ungefär för ja missade att se din första bild så ja vet inget om vagnen.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5535 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Har tänkt mycket på min pappa senaste tiden. Tror det är att det varit fars dag, att han fyller år snart och dessutom corona och tanken...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 893
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
204
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
1 420
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
35 905

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden 32
  • Övergång till fisk?
  • Förlossningstråden

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XII