Vilken sexleksak ska man köpa?

athena_arabians

Trådstartare
Eftersom jag är särbo började jag titta på sexleksaker efter att en av relationstrådarna kommit in på ämnet. En Rabbit införskaffades och hoppsan :o :banana::up:

Men omväxling förnöjer ju så vad mer roligt och bra ska en satsa på? Forumet är ju dominerat av kvinnor men kom gärna med tips på leksaker för män också :)
 
Eftersom jag är särbo började jag titta på sexleksaker efter att en av relationstrådarna kommit in på ämnet. En Rabbit införskaffades och hoppsan :o :banana::up:

Men omväxling förnöjer ju så vad mer roligt och bra ska en satsa på? Forumet är ju dominerat av kvinnor men kom gärna med tips på leksaker för män också :)
Penisring med eller utan vibrator och/eller klitorisplupp. Har jag hört ska varavi trevligt alltså. :angel:
 
Vad behöver det ha med saken att göra? Jag bor med min partner och vi hänger 4-5 kvällar i veckan men det innebär inte att våra respektive sexliv är perfekt synkade och alltid inbegriper varandra.

För min del har det jäkligt mycket med saken att göra, jag tänder bara ordentligt när jag har en kropp bredvid mig och när jag är själv räcker inte händerna. Klart att man kan ha leksaker även om man bor ihop.

Dvs min personliga situation i min trådstart.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 888
Senast: Whoever
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 040
Senast: inverterad
·
Kläder & Bli fin Efter lite kroppsliga förändringar känner jag att jag behöver tips på kläder och gärna av dem som är lite i samma sits. Är lång, >182 cm...
2
Svar
25
· Visningar
2 232
Senast: Sonea
·
Kläder & Bli fin Är i behov av lite hjälp! :) Skulle behöva uppdatera garderoben med typ 2 kavajer och 3 par kostymbyxor, men vet inte vad jag ska köpa...
Svar
2
· Visningar
782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp