Vilken sexleksak ska man köpa?

På tal om leksaker , jag var kattvakt åt en kompis och kommer dit och efter en stund börjar nånting låta och brumma. Jag blev ju konfunderad vad det kunde vara naturligtvis. Så jag lokaliserade det till sovrummet och där ligger en vibrator eller vad det heter , ensam i byrålådan :D. Frågan är ju hur länge den legat där och brummat eller om den startade när jag varit där en stund? Jag sa inget till kompisen :angel: men hon hade garanterat bara garvat åt det. Det är många år sen så det är preskriberat nu. :)
 
Jag har gått över helt till leksaker i glas, av märket icicles har jag köpt. Har ett par i keramik också, dom är lite extra kul för dom kan man fylla med kallt/varm vatten om man vill :p Ceramix heter dom :)
Hm detta kanske kan vara nåt för mig. Leksaker i silicon ska ju smörjas in med glidmedel efter användning å rengöring så klart å jag får urinvägsinfektion av glidmedel.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 750
Senast: Whoever
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 034
Senast: inverterad
·
Kläder & Bli fin Efter lite kroppsliga förändringar känner jag att jag behöver tips på kläder och gärna av dem som är lite i samma sits. Är lång, >182 cm...
2
Svar
25
· Visningar
2 227
Senast: Sonea
·
Kläder & Bli fin Är i behov av lite hjälp! :) Skulle behöva uppdatera garderoben med typ 2 kavajer och 3 par kostymbyxor, men vet inte vad jag ska köpa...
Svar
2
· Visningar
782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dammigt
  • Tjockistråden 3
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp