Vilken storlek på body?

pepp

Trådstartare
En kompis har kämpat för att få barn och är nu gravid, jag vill köpa nåt åt lilla familjen.

Polarn och pyret har släppt en Stig Lindberg kollektion, tänkte mig en body, men vad tusan väljer man för storlek?! Finns 50, 56, 62 och 68.
 
Jag hade köpt 68 eller ännu större! Tycker det höjer känslan för presenten lite om man får vänta på och se fram emot att bebisen växer och blir stor nog för plagget 😊 Plus att det lätt blir att man själv som gravid (+ partnern till den gravida) bara köper de minsta storlekarna, så att man har tillräckligt med kläder i 50/56.
 
62 eller 68, mina barn har i kunnat ha 56 mer är första två veckorna 😅
Haha, mina hade storlek 50 i två månader 😅. Det är verkligen olika, jag hade ju hört det där med att de växer ur 50 på en gång så hade typ inte köpt nåt i den storleken 🙈.
Med det sagt tycker jag också det är bättre att köpa en större storlek som present, man vet aldrig hur snabbt de växer i början men växa ska de ju oavsett hur lång tid det tar!
 
Haha, mina hade storlek 50 i två månader 😅. Det är verkligen olika, jag hade ju hört det där med att de växer ur 50 på en gång så hade typ inte köpt nåt i den storleken 🙈.
Med det sagt tycker jag också det är bättre att köpa en större storlek som present, man vet aldrig hur snabbt de växer i början men växa ska de ju oavsett hur lång tid det tar!

Och Signe har en body i storlek 50 på sin tremånadersbild 😂 Kunde ha 50 lääänge! 😂😁

@pepp håller med om 62 eller 68 🙌
 
Min lille är rättså stor men gick över till 74 efter han fyllt ett år. 68 var han 10 månader minst och började vara väldigt rörlig =skönare med tröja än body


Personligen hade jag velat ha 56 ev 62
 
Det kan ju verkligen skilja sig väldigt mycket mellan bebisar som synes men jag hade personligen köpt strl 62 eller 68.
Mitt barn hade 56 i kanske en månad, strl 62 avverkades på ett par veckor och strl 68 kunde han nog ha åtminstone ett par månader. Det var först när vi kom till strl 74 som det varade ett tag. 😅
 
Vår sjumånaders har 68/74, hon kryper för fullt och då tycker jag omlott-bodys börjar bli väldigt opraktiskt (men i början har jag tyckt det är fantastiskt) för de blir liksom gärna urringade ned till naveln när de börjar hasa sig fram på mage. 50-56 har vuxits ur så himla snabbt så jag hade kört på 62 om det var jag!
 
Haha, mina hade storlek 50 i två månader 😅. Det är verkligen olika, jag hade ju hört det där med att de växer ur 50 på en gång så hade typ inte köpt nåt i den storleken 🙈.
Med det sagt tycker jag också det är bättre att köpa en större storlek som present, man vet aldrig hur snabbt de växer i början men växa ska de ju oavsett hur lång tid det tar!
Min med, samt 44, 56 hade hon ännu längre men hoppade nästan över stl 62 (som vi hade mest i!).
 

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 935
Senast: Elendil
·
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 603
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 883
Senast: jemeni
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 601
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp