Vilken storlek på vojlock?

Stephanie_Larsson07

Trådstartare
Hej!Jag är ganska ny på det här men iallafall jag har en fråga.Jag har en favorit häst som är en islandshäst.Så jag har funderat på att köpa en vojlock till honom, men jag vet inte vilken storlek.Han är ca 136 cm i mankhöjd.ska man köpa storlek Ponny eller storlek Full?😇
 
Hej!Jag är ganska ny på det här men iallafall jag har en fråga.Jag har en favorit häst som är en islandshäst.Så jag har funderat på att köpa en vojlock till honom, men jag vet inte vilken storlek.Han är ca 136 cm i mankhöjd.ska man köpa storlek Ponny eller storlek Full?😇
Hur stor är sadeln?
Cob blir kanske lagom, annars hade jag köpt full.
 
Hej!Jag är ganska ny på det här men iallafall jag har en fråga.Jag har en favorit häst som är en islandshäst.Så jag har funderat på att köpa en vojlock till honom, men jag vet inte vilken storlek.Han är ca 136 cm i mankhöjd.ska man köpa storlek Ponny eller storlek Full?😇
Beror på sadelstorlek mer än storlek på häst.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej!😊 Jag hade viljat köpa en sådan här gjord som finns på bilden jag har lagt till. Men jag undrar vilken storlek som jag borde välja…...
Svar
14
· Visningar
954
Senast: VincentM
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej hej! Vi har köpt en ponny, och förra ägarna berättade vad hon hade för storlek på bettet, men vi som nyblivna hästägare råkade köpa...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Dessie2010
·
Avel Hej! Fick i måndags ett fint stoföl efter en förstföderska. Tidsmässigt var hon färdig (332 dygn) men hon är liten, ca 98 cm, och har...
Svar
1
· Visningar
782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp