Bukefalos 25 år!

vilken storlek?!

O

_otursbarn_

köpet ett träns till min pålle i sommras..i storlek cob..som han alltid haft..men d passade itne..pullartränsen är på gränsen till förstora..i samma storlek.. :confused: tränset jag köpet var ett lågkvalitetsträns..för ca 300 kr..Jacson tror ja det var..eller nåt liknande :smirk:
tänkte nu köpa ett dyrare träns för ca 800-1000 kr..ungefär... någon som vet något bra märke..och vet hur storlekarna är :confused: :confused:

S

sara

Kan du inte ta med ett träns som passa till affären (eller mäta) och sedan jämföra??

O

_otursbarn_

jo visst..ja får ju testa..men jag tänkte beställa ett.. :smirk: men ja får väl åka å shoopa på en affär i ställe då.. :smirk:

LIte riktlinjer....
Chetak är väldigt små i str...
Prestige är ganska stora....
Red Line är rätt normala....

J

Johanna_m

mitt halvblod på ca 160cm har utan problem ponny på chetaktränsen, och han har ändå inget litet huvud tyckte vi...

O

_otursbarn_

oj..ja jag har en arab/halvblodskille.. han har långt huvud..men ganska smalt :crazy: kan vålla vissa problem :(

Liknande trådar

Utrustning Vilken storlek på träns borde passa till en lite större c-ponny (ca 140 cm i mankhöjd) med typ normalstort huvud? Tänker mig det här...
Svar
5
· Visningar
533
Utrustning När t.om. tränsomanen blir så trött att hon kroknar, vet man att det är illa... :meh: Inte mindre än 3 st träns har gått sönder på...
2
Svar
38
· Visningar
2 208
Utrustning Jag har precis köpt ett nytt träns, men vilket letande! Senast jag köpte ett var för kanske tre år sedan, gången innan tre år innan det...
2
Svar
20
· Visningar
1 228
Utrustning Rensade bland lite hästgrejer ikväll, och hittade ett träns jag inte vet hur jag kom över. Och än mindre vad det är för märke på. :grin...
Svar
7
· Visningar
838

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur får man en liten kull
  • Kattsnack #8

Hästrelaterat

Omröstningar

• Ostbågar eller ostkrokar?