vilken storlek?!

O

_otursbarn_

köpet ett träns till min pålle i sommras..i storlek cob..som han alltid haft..men d passade itne..pullartränsen är på gränsen till förstora..i samma storlek.. :confused: tränset jag köpet var ett lågkvalitetsträns..för ca 300 kr..Jacson tror ja det var..eller nåt liknande :smirk:
tänkte nu köpa ett dyrare träns för ca 800-1000 kr..ungefär... någon som vet något bra märke..och vet hur storlekarna är :confused: :confused:
 
Kan du inte ta med ett träns som passa till affären (eller mäta) och sedan jämföra??
 
jo visst..ja får ju testa..men jag tänkte beställa ett.. :smirk: men ja får väl åka å shoopa på en affär i ställe då.. :smirk:
 
LIte riktlinjer....
Chetak är väldigt små i str...
Prestige är ganska stora....
Red Line är rätt normala....
 
mitt halvblod på ca 160cm har utan problem ponny på chetaktränsen, och han har ändå inget litet huvud tyckte vi...
 
oj..ja jag har en arab/halvblodskille.. han har långt huvud..men ganska smalt :crazy: kan vålla vissa problem :(
 

Liknande trådar

Utrustning Vilken storlek på träns borde passa till en lite större c-ponny (ca 140 cm i mankhöjd) med typ normalstort huvud? Tänker mig det här...
Svar
5
· Visningar
1 137
Utrustning När t.om. tränsomanen blir så trött att hon kroknar, vet man att det är illa... :meh: Inte mindre än 3 st träns har gått sönder på...
2
Svar
38
· Visningar
2 840
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag har precis köpt ett nytt träns, men vilket letande! Senast jag köpte ett var för kanske tre år sedan, gången innan tre år innan det...
2
Svar
20
· Visningar
1 518
Senast: supersonic
·
Utrustning Rensade bland lite hästgrejer ikväll, och hittade ett träns jag inte vet hur jag kom över. Och än mindre vad det är för märke på. :grin...
Svar
7
· Visningar
941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp