vilken tur man har :)

tinissen

Trådstartare
var på babyproffsen i förra vecka och hämtade gratispaketet från pampers, och fick ju givetvis massa prover på saker och lite rabattkuponger, ser att rabbatkupongen på pampers egna produkter skulle förbrukas senast 2008-12-31 och vi fick dem i början på feb hmm...:confused: iaf en kompis löste ut sina blöjor så kupongen fungerade ju fortfarande, vad bra :) när jag idag skulle utnyttja min kupong står en produktsäljare i matbutiken och tar kort på deras produkter från libero och han ser att jag tar ett pamperspaket, han närmar sig försiktigt och frågar om jag vill prova ett liberopaket och få 50kr rabatt för det, visst sa jag. och sen frågar han lite försiktigt om jag brukar köpa pampers -sa att jag fått en rabattkupong från dem oxå så jag bara skulle prova, då erbjuder denna säljaren 250kr (5*50kr) till i rabattkuponger på liberos hela sortiment mot att han får min "förgamla" kupong från pampers newborn på 30kr.. tackar man ju inte nej till :bump: min dag har verkligen varit hemsk i övrigt (halkade i morse o skrapade upp hela knät när jag för en gångs skull tar på mig kjol och strumpbyxor så det var bara åka hem igen) men detta gjorde den definitivt bra igen :D:bump::bump:
egentligen ingen mening med denna tråden mer än o sprida lite glädje :)
 
Sv: vilken tur man har :)

:D Ibland ska man ha lite tur helt enkelt! För min del hade det varit lycka då jag bara använder Libero just nu, men ibland prova Pampers igen om man får rabatt (fast jag blir sällan nöjd) på Isak sitter Libero bäst helt enkelt.
 
Sv: vilken tur man har :)

Kul! Grattis!

Själv använder jag inte pampers pga att de har lotion i blöjorna. Jag bestämmer själv om sonens rumpa behöver smörjas in eller inte.
 
Sv: vilken tur man har :)

den tanken har jag oxå haft att det är bättre utan lotion så det blev ju bara helt superbra när han erbjöd mig en rabatt som var 10ggr så stor på lotionfria blöjor, kan ju alltid ge kupongerna om jag inte är nöjd med blöjan :)
 
Sv: vilken tur man har :)

Kul! Grattis!

Själv använder jag inte pampers pga att de har lotion i blöjorna. Jag bestämmer själv om sonens rumpa behöver smörjas in eller inte.
Va? Har dem? Det visste inte jag, tur att vi använder Libero då
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp