Vilken TV-serie sk jag se

Lillagoajag

Trådstartare
Ja, jag vill ha tips på en TV-serie som jag kan följa (eftersom jag inte har något liv :D ).

Det ska helst vara en TV-serie som går just nu och jag föredrar 30 min före en timmes långa avsnitt, men förslag på båda är välkomna :)

Serier jag har sett och gillat:

Friends
Gilmore Girls
Glee
New Girl
Gossip Girl
Edit: Modern Family

Gillar inte:
Sex in the city
Girls
Dexter (ock liknande :p)
Homeland

Förslag?
 
Senast ändrad:
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Arrested Development (går dock inte "just nu", men fördelen är ju att man kan nörda så många avsnitt man orkar på en gång:D)
30 Rock
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Hart of Dixie var det någon som tipsade mig om förr, och jag gillade den :)
Annars kanske Life Unexpected kan vara nåt?
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Just nu titter jag på Pretty Little Liars, sevärd och spännande serie. Dock 45 minuters avsnitt. Suits är en bra serie också, men även där är det 45 minuters avsnitt.
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Har precis sett alla tillgängliga avsnitt av MTV's "Awkward". Finns att se på deras hemsida gratis, och serien är hur bra som helst :)
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Bunheads är mer eller mindre ett nytt Gilmore Girls (samma skapare, många liknande karaktärer och dessutom skådespelare som har stora roller i båda serierna), det hade nog kunnat funka.
Annars röstar jag för Don't trust the b**** in apartment 23, tyvärr bara 2 säsonger lång.

Edit: Vill du se mer av Vänner-casten så har Matthew Perry en serie som heter Go On, helt klart sevärd.
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

*KL*

Tack för alla svar!
Det ser ut som att jag kommer kunna skjuta upp tenta-plugg även den kommande terminen :D :D :banana:
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Mina favvo serier just nu är Revenge, Elementery och Person of Interest..
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Hmmm... tänker att du kanske gillat "How not to live your life". Dessvärre bara två säsonger (har jag för mig), så du kanske måste plugga lite med :p

Sen när du tittat färdigt på allt du tror/vet att du gillar så måååste jag bara nämna "Benidorm". Fast det är kanske bara jag och min pöjk som gillar den i typ hela världen...
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Hmmm... tänker att du kanske gillat "How not to live your life". Dessvärre bara två säsonger (har jag för mig), så du kanske måste plugga lite med :p

Sen när du tittat färdigt på allt du tror/vet att du gillar så måååste jag bara nämna "Benidorm". Fast det är kanske bara jag och min pöjk som gillar den i typ hela världen...

Närå, jag gillar också Benidorm:D

TS: Carrie Diaries är också bra (vet att du skrev att du inte gillar sex and the city, men det här är som en vanlig ungdoms/tjejserie tycker jag). Sen så finns ju Mom, The Exes, Michael J Fox show, Baby Daddy, The Millers, Melissa & Joey, Trophy Wife och The Mindy Project. (Hej jag nördar serier när jag har tråkigt...:angel: )
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Jag tänker bara ignorera ditt önskemål om korta avsnitt, för Sherlock (BBC's version) är så sjuuukt jävla bra! Avsnitten är 1 h 25 min långa, men åh så fantastiska. Säsong 3 börjar idag!! :bump:
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Närå, jag gillar också Benidorm:D

TS: Carrie Diaries är också bra (vet att du skrev att du inte gillar sex and the city, men det här är som en vanlig ungdoms/tjejserie tycker jag). Sen så finns ju Mom, The Exes, Michael J Fox show, Baby Daddy, The Millers, Melissa & Joey, Trophy Wife och The Mindy Project. (Hej jag nördar serier när jag har tråkigt...:angel: )

Gillar Carrie Diaries, å är inget större fan av Sex and the city så tipsar oxå om den!
 

Liknande trådar

Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 292
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp