Vilken typ av försäkring??

Otherside

Trådstartare
Vi har nu två katter. Hittekatter som dök upp en dag och bestämde sig för att flytta in. Den ena var grannens (...), och försäkrad hos Agria. Inga problem. Men den andra är helt okänd. Vi har annonserat, lagt ut på fb, allt, men ingen ger sig till känna. Vi har ingen aning om kattens ålder etc. Den var okastrerad hankatt, är nu kastrerad, chippad, vaccinerad etc.

Nu vill vi gärna försäkra den, då vi misstänker att den kan få problem med tänder etc. Men vilken försäkring?? Det är ju en DJUNGEL! Vi vill bara ha en basic försäkring för den typen av vård. Inga transplantationer eller liknande.

Vilken försäkring har ni på er katt?
 
Har IF. Är nöjd.
Inga problem den gången jag behövde använda försäkringen.
De ersätter Forl fullt ut.
Jag har dessutom massa rabatter så jag tycker priset är fullt rimligt.
 
Vi har nu två katter. Hittekatter som dök upp en dag och bestämde sig för att flytta in. Den ena var grannens (...), och försäkrad hos Agria. Inga problem. Men den andra är helt okänd. Vi har annonserat, lagt ut på fb, allt, men ingen ger sig till känna. Vi har ingen aning om kattens ålder etc. Den var okastrerad hankatt, är nu kastrerad, chippad, vaccinerad etc.

Nu vill vi gärna försäkra den, då vi misstänker att den kan få problem med tänder etc. Men vilken försäkring?? Det är ju en DJUNGEL! Vi vill bara ha en basic försäkring för den typen av vård. Inga transplantationer eller liknande.

Vilken försäkring har ni på er katt?
Jag har en i Moderna och en i Many Pets, kolla den senare, där kan du skräddarsy det mesta utan att det kostar så mycket.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
1 971
Senast: Otherside
·
Katthälsa Bengi (som är minst 13 men ev betydligt äldre, då han dök upp hos oss 2006 från typ ingenstans) har varit jättedålig en tid. Han har...
2
Svar
22
· Visningar
8 799
Senast: mollyphlox
·
Övr. Katt Suck... Det har ju dykt upp minst en okastrerad hankatt som stryker här och letar mat, kissar ner mitt silage och ffa skrämmer bort...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 770
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp