Vilken vecka

Status
Stängd för vidare inlägg.

chio

Trådstartare
började det att synas på er att ni var/är gravida?
Själv är jag i vecka 15 och jag tycker inte att det syns just någonting, möjligen en pytteliten bula om man tittar riktigt ordentlig.
:)
 
Sv: Vilken vecka

hej är i vecka 20 nu,började väl synas och märkas i v18 ungefär,magen har växt en hel del på bara 2 veckor.
I början trodde man ju att det skulle gå jättefort och magen svullnade upp litegrann för att sedan gå ner igen,som sagt är först nu det börjar synas att det är bebismage och inte bara svullen mage...

Mvh Zaria
 
Sv: Vilken vecka

När jag väntade första hade inte grannarna ens sett att jag var gravid innan jag födde... (var visserligen på vintern) Väntar nu barn nr tre och är i vecka 15, har redan fått frågor om jag är gravid = syns tydligt :smirk:
 
Sv: Vilken vecka

Jag har varit tvungen att börja med mammabyxor runt vecka 14 alla 3 graviditeterna.
Men det är jätteindividuellt hur stor magen blir, beroende på hur man bär fostret... Jag bär ALLT framför mig, har sett "fölningsfärdig" ut i över en månad redan (dvs OM jag hade sagt till någon att det var dags NU så skulle de definitivt ha trott mig :p) och jag sk ainte ha förrän i mitten av april... :D
 
Sv: Vilken vecka

Inte förrän nån gång efter vecka 20 började kulan framträda på mig. Men det tog många veckor till innan det var helt uppenbart med "normalbylsiga" kläder på.
 
Sv: Vilken vecka

Det var inte förrens i 5:e månaden som det började synas på mig.
Nu är jag i v. 33 och magen står rakt ut
Det känns helt rätt att gå och sjunga "I´m a big big girl.." just nu.
:rofl:

Tilläggas bör väl att jag var/är rejält överviktig innan jag blev med barn!
 
Sv: Vilken vecka

Jag vägde 58 kilo när ja blev gravid och var 170 cm lång så jag var ju inte stor :eek:

När jag var i 26 veckan började jag gå upp i vikt och det var då min mage började synas. Jag gick på krogen med mina kompisar och dom flesta karlarna som försökte ragga upp mig tyckte nog att jag var en kräsen lite morrhoppa som tackade nej till allt som dom ville bjuda mig på.

Jag tyckte själv att det var tråkigt att det inte syntes på mig föränn jag gått 26 veckor för det var ingen som trodde att jag var gravid dom skrattade åt mig när jag sa att jag var i 6:e månaden :cry:

Men det var jag som vann för gravid det var jag det är min 4 åring ett bevis på.

Anneli
 
Senast ändrad:
Sv: Vilken vecka

Jag är i vecka 16 och mina vanliga kläder börjar kännas "för små".Jag tycker mig ha blivit en anings rundare om magen. :)
 
Sv: Vilken vecka

Förra graviditeten, dröjde det nog ända fram till v20. Nu är jag i v10-11 och det syns redan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vår tjej fyller 5 på söndag och är inne i någon otroligt känslig period. Minsta lilla sak ger enorma reaktioner med skrik, gråt och...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: Tilly_85
·
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 23 och kommer att vara ensam med liten, pappan finns inte med i bilden vilket då blir naturligt att jag kommer åka...
2
Svar
22
· Visningar
1 603
Senast: Imogen
·
Hundträning Hej. Min precis fyllda 1-åriga golden retriever har de senaste veckorna fått en sån enorm jaktlust, innan har hon kunnat gå förbi...
Svar
14
· Visningar
993
Senast: Runan
·
Övr. Barn Hur skulle ni hantera en ungdom som nyligen tillfälligt hoppat av skolan (hen tänker fortsätta till hösten på en annan typ av skola) och...
Svar
12
· Visningar
1 855
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp