Vilket film är det? Hästfilm,kortfilm,jul.

whippetzilla

Trådstartare
För en tid sedan såg jag en annons på FB för en film. Tänkte att den skulle vara passande att se med barnen i jul.
Nu kan jag absolut inte hitta något mer om denna och minns inte var jag såg annonsen.
Filmen var liksom en kortfilm,en ny film. I reklamen såg man såg ett syskonpar vars pappa köpte en häst som var väldigt vild. (Kan vara så att den köptes för att ersätta en gammal arbetshäst men detta kan jag också ha helt fel i )
Åh,blir tokig på att jag inte minns mer,men nu står mina förhoppningar till att någon här också sett denna annons! 😀
 

Liknande trådar

Äldre Nu börjar ångesten komma krypande och jag hatar att känna såhär varje år. Mina föräldrar är skilda sen ca 30 år tillbaka, de har två...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 400
Äldre Jag försöker febrilt komma på vilka tre filmer det är jag söker efter, men hittar inte. Såg dessa som barn så minnet är lite svajigt...
Svar
9
· Visningar
1 183
Senast: Nikkis
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 087
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
6 939

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp