Vilket märke på tömkörningsgjord!

E

Elstaketet

Hej!

Jag var på mässan på sthlm horse show 2009 och hittade en superbra tömkörningsgjord som jag tyvärr inte hade råd att köpa på plats. Klantig som jag är glömde jag bort och anteckna vilket märke det var, undrar om någon kanske känner igen vilken monter det var på min beskrivning...:angel:

Det var en av de större lädermontrarna, hade massor av träns och tyglar hängande i den ena "gången" på bägge sidorna. Längst in kunde man gå runt så man gick genom en paralell gång ut. Där var det träns och tyglar på ena sidan och täcken o dyl på andra. Det var INTE den monter som har jättemycket grimmor med vitt foder. Utanför tror jag de sålde såna där löjligt dyra pannband med strass på... Tömkörningsgjordar fanns längst in i både svart och brunt med svanskappa, fanns även lädertömmar.

Hoppas på att någon kanske vet vilken monter jag mena:crazy:r... När det gäller märket hade jag hört det förrut, men det var inget väldigt stort. Montern var placerad på nedre våningen i mitten, men ändå inte helt i centrum...

Har man riktigt djävla tur kanske någon vet viklen det är, spotta ut förslag bara, känner nog igen märket när jag hör/läser det...:idea:
 
Sv: Vilket märke på tömkörningsgjord!

är det inte bättre att försöka beskriva hur gjorden såg ut istället?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp