Vilket schampo?

Fiebings är bäst till alla, oavsett färg. Har helt konverterat och älskar det! Drygt, luktar gott, hästarna blir mjuka och supershiny.
 
Har testat EKOL, k9 och grönsåpa. Tycker de funkar bra allihop.
Nu har vi köpt NAF, får se hur det är…
 
Schampot är inte så noga så länge det är milt. Hemligheten ligger i sköljvattnet. Blanda en deciliter äppelcidervinäger i 10 liter vatten och ta det till sista sköljningen så får du en blank fin häst.
 
Schampot är inte så noga så länge det är milt. Hemligheten ligger i sköljvattnet. Blanda en deciliter äppelcidervinäger i 10 liter vatten och ta det till sista sköljningen så får du en blank fin häst.
Tack så mycket, får testa det när jag ska bada min Pålle!
 

Liknande trådar

Relationer Dotterns sambo tycker att det är totalt värdelöst att få schampo och andra hygienprodukter. "Det kan väl ingen bli glad över"? Jag blir...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 475
Senast: Stergo
·
Kropp & Själ Hej Jag har ett hår som blir flottigt väldigt fort och ser fettigt ut efter bara någon dag. Jag duschar håret 2 gånger i veckan då jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 651
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Har någon tips på doftfri duschtvål/duschcreme? Inte ”den här doftar milt och gott tycker jag” utan doftfri. Samma med deo vad det...
2
Svar
30
· Visningar
1 597
Senast: ameo
·
Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 557
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp