Vilket träns??

de från hööks va snyggt på bilden men ja kollade på det i affären å då var det bara sånnt dära mjukt ipptill på pannbandet inte s åatt det gick ner över hela så det blev en mjuk kant nertill åxå. tycker ja va dåligt.. fattar du:)

de e ju jättesvårt å välja träns antingen hittar man inget alls eller när man inte behöver s åhittar man jättemånga snygga:)
 
Jag tyckte nog det andra tränset var finast. men det beror helt på vad hästen gör sig bäst i :)
 
Hööks tränset är inte speciellt fint i verkligheten.
Fodret på nosgrimman ligger alldeles snett, liksom åvanför på nåt konstigt sett, inget foder på nedre sidan.

Jacson tränset är klart snyggast!!! inte så farligt pris heller.
 
JACSON.. asfint e det, min kompis har ett jacson träns åå underbart är det i lädret.
 
Spara ihop till ett fint ist...Hööks har bara "plastträns" tycker jag. Om du nu köper dessa för att du inte har råd med dyrare tycker jag du kan använda det gammla sålänge tills du fått pengar till nytt. HG, Dy´on (?) eller Zaldi, det är bra träns. Dy´on är inte så dyra heller :) Och det går ju att köpa snygga begagnat också :idea:
 
jacson tränset var snyggare.. men jag har ett Capriati och är nöjd med det.. förutom att nån hälla (lr vad det heter..) har lossnat...(?) Men annars är det kanon tycker jag.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är ny här och detta är mitt första ”inlägg”. Jag undrar om Hunter träns fortfarande säljs? Såna med platta nosgrimmor! Jag...
Svar
9
· Visningar
414
Senast: Kristall10
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
3
· Visningar
240
Senast: snorp
·
Övr. Katt Ska snart börja gå ut med min katt i sele har jag tänkt. Vi måste bara träna lite med sele först 😅 Han är ju annars en innekatt...
Svar
4
· Visningar
340
Senast: MJLee
·
Utrustning Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 358
Senast: kurakosz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp