Vilket tv-program skulle du vara med i?

ameo

Trådstartare
Moderator
Om du frivilligt fick välja, eller kanske blev tvungen att välja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i då? Som dig själv, alltså inte som nån skådespelare och inte heller som nån typ av publik eller statist utan helt enkelt aktivt deltagande.
Robinson?
Egen realityserie typ Wahlgrens värld?
På spåret?
Big Brother?
Farmen?
Gift vid första ögonkastet?
Pardise hotel?
Ex on the beach?
Bonde söker fru?
Idol?
eller något helt annat?

Motivera gärna...
 
På Farmen skulle jag ju i alla fall veta vad jag höll på med. Gruppdynamik och bondgårdsliv vid sekelskiftet. Biggest loser platsar jag ju i rent fysiskt också.
 
Om du frivilligt fick välja, eller kanske blev tvungen att välja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i då? Som dig själv, alltså inte som nån skådespelare och inte heller som nån typ av publik eller statist utan helt enkelt aktivt deltagande.
Robinson?
Egen realityserie typ Wahlgrens värld?
På spåret?
Big Brother?
Farmen?
Gift vid första ögonkastet?
Pardise hotel?
Ex on the beach?
Bonde söker fru?
Idol?
eller något helt annat?

Motivera gärna...
Antikrundan eller Auktionssommar. För att jag älskar programmen och tycker att det är jättekul med gamla saker :) !
 
Farmen, men med en grupp som vill att det ska fungera. Norska farmen exempelvis.
Men mer troligt Antikrundan, där har jag ändå funderat några gånger om jag inte skulle åka med grejer. Bäst i test är ju också roligt men jag skulle nog inte vara så rolig att titta på. 😂
 
Om du frivilligt fick välja, eller kanske blev tvungen att välja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i då? Som dig själv, alltså inte som nån skådespelare och inte heller som nån typ av publik eller statist utan helt enkelt aktivt deltagande.
Robinson?
Egen realityserie typ Wahlgrens värld?
På spåret?
Big Brother?
Farmen?
Gift vid första ögonkastet?
Pardise hotel?
Ex on the beach?
Bonde söker fru?
Idol?
eller något helt annat?

Motivera gärna...

Någon slags frågesport. Tycker det är kul och har en massa onödigt vetande på lager i min hjärna. :D
 
Paradise hotel - varmt, ligga i solen och dricka drinkar hela dagarna hade ju inte varit fel :D Men tyvärr är det ju en massa drama och skit som hade gjort mig fullständigt galen. Hade nog varit en dålig deltagare för de tv-tittande också :laugh:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp