Vill bli pigg och glad

tott

Trådstartare
Nä, det känns inte roligt just nu. Den utdragna och hopplösa (pga hans humör) separationen från 52an sitter i och har sugit ur musten ur mig. Totalt! Vill inte, orkar inte...BLÄ!

Jag äter bra mat, jag tränar 3-5 ggr i veckan, men t.ex träningen hjälper bara för stunden. Jag äter d-vitamin och c-vitamin och också rosenrot nästan varje dag.
Vad mera kan jag prova?
 
Kanske har du inte bearbetat sorgen än? Att gå igenom en kris tar tid, och måste få ta tid. Det är inget man gör i en handvändning.

En tanke bara.
 
Kanske har du inte bearbetat sorgen än? Att gå igenom en kris tar tid, och måste få ta tid. Det är inget man gör i en handvändning.

En tanke bara.
Så är det nog. Många tankar av olika slag fortfarande. Just nu känner jag mig mest lurad på nåt sätt :(

Skulle likväl vilja bli piggare...
 
Så är det nog. Många tankar av olika slag fortfarande. Just nu känner jag mig mest lurad på nåt sätt :(

Skulle likväl vilja bli piggare...

Det svåra är att acceptera. Så här mår jag JUST NU.

Tillåt dig själv att vara den du är, min erfarenhet säger att kroppen kommer igång när den har bearbetat klart.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 665
Senast: fejko
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 152
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: Castellini
·
Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 972
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp