Vill du prova att rida tornerspel?

Har din häst motiverat varför hon sprang in i väggen, Scorpan? :rofl:
 
sprang o sprang ;) Hon stod faktiskt still innan hon hoppade in i väggen. Min teori är att hon trodde att jag tänkte svänga runt ut mot banan igen - och var lite före i sina tankar =) Men hon är lite blond ibland så jag förstår henne inte alltid :p
 
Alla raser är välkomna, dock om du vill tävla i SM måste din häst vara minst 150 centimeter annars så spelar det mindre roll, om du nu inte har en shettis och ska rida mot stora hästar....
Vi har ett gäng juniorriddare som rider på småhästar också.
 
Är det sant?! 148 cm?! Då kan ju jag och min buse vara med i SM ju! *tjohoo!*
 
citat från reglerna:

"För att delta i rikstornering skall hästens mankhöjd vara över 148 cm." :)

Så då tävlar du SM nästa år då *ler*
 
Okej, jag har inte mätt min pålle på cirka fem år, och han har vuxit både på bredden och höjden sedan dess, men när han var 5 år var han runt 147 cm, med dojor på sig. Han torde alltså vara åtminstone 148 cm med dojor nu! Men som sagt, jag har ju inte mätt. Men man måste väl kunna rida man mot man i SM, väl? I så fall är det kört för oss, om man inte kan köpa hästmod på burk någonstans...?
:banana:
 
Man mot man finns ännu så länge bara med som uppvisningsgren på SM, som tur är :smirk:
 
man mot man är ju en separat tävling så det modet behöver din tiger inte ha - än =)
Jag och Lina som försökte se så snälla ut när vi mötte er... ;)
 
Mmm, jättesnälla! *ijroniiiij!* :p

Tiger? Vem, var?! Nä, jag har bara en liten, liten kissemisskatt! Funderar på att sätta små rosa rosetter i hela manen på honom inför spelet på söndag, bara så att folk ska förstå att han är en rysch-pysch-häst och ingen kämpe! :D
 
*garvar*
jag funderar på att sätta nithalsband på Linisen ;)
Så att dom förstår att vi är jäääättegrymma :devil:

*fniss*

Hmm - måste fasen köpa nitarmband eller nått till henne i morgon ;)
 
Ja, nitar på alla fyra och runt halsen, svansen och som kantband på schabraket! Och så taggtråd i manen och spikar som sticker ut ur hovarna och... nä, nu börjar det låta som en Nazgûl... hehe... he...
:banana:
 
Bällrorna fungerade väl jättebra, tillsammans med de där djävulshornen! Jättegulligt! :love:
 

Liknande trådar

Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp